Gebrüder Weiss lansează în România portalul myGW destinat clienților din toate domeniile de activitate. Odată cu myGW, Gebrüder Weiss asigură clienților săi acces rapid și ușor la serviciile companiei în orice moment, 24/24, 7 zile pe săptămână. Astfel, începând din acest moment, toate comunicările cu furnizorul de servicii logistice pot fi gestionate online.
Clienții pilot au testat încă de anul trecut noul portal al companiei. În Austria, Germania, Elveția, Republica Cehă, Ungaria și Slovacia, myGW a fost deja utilizat de toți clienții încă din 2020, iar între timp portalul este disponibil în 15 țări pentru aproape 8.000 de utilizatori.
myGW este evoluția digitală a Excelenței în Servicii, iar accentul pus pe calitatea logistică și contactul personal cu clienții rămâne neschimbat. Pentru clienții companiei, myGW înseamnă flexibilitate: toate documentele relevante, cum ar fi facturile sau dovezile de livrare, sunt stocate online, comenzile pot fi plasate electronic sau prețurile de transport pot fi stabilite în scurt timp, cu un singur click. Un alt avantaj decisiv este că mai mulți reprezentanți ai unui client Gebrüder Weiss comunică online prin intermediul aceluiași instrument și pot monitoriza procesele în mod transparent, în orice moment.
“Lansarea myGW pe piața din România este pasul firesc către digitalizarea treptată a serviciilor oferite de compania noastră. Prin aceste inițiative suntem aproape de clienții noștri și receptivi la nevoile acestora pentru a le putea oferi o experiență unică. Folosind myGW, clientii Gebrüder Weiss pot accesa datele pentru toate comenzile de transport și logistică oriunde se află, 24/7. Datorită proceselor de comunicare transparente și informațiilor în timp real, acestia se vor bucura de vizibilitate totală pentru întreg lanțul de aprovizionare. În același timp, toate beneficiile și serviciile sunt accesibile dintr-un singur cont”, afirmă Viorel Leca, Director General Gebrüder Weiss România.
Prezentă în România încă din anul 1994, Gebrüder Weiss se bazează pe o infrastructură națională de hub-uri logistice situate în București, Arad, Sibiu, Cluj, Bacău, Brașov, Constanța și Craiova. Compania oferă soluții logistice inteligente pentru clienții săi și asigură servicii flexibile de distribuție prin transport rutier, feroviar, aerian și maritim.
Din 2018, compania a lansat în România și un serviciu de livrări la domiciliu, axat pe comenzile de marfă tip cargo - Home Delivery, iar în 2020 a deschis un hub logistic dedicat acestui serviciu, de unde sunt gestionate operațiunile de cross-docking, terminalul deservind întreaga țară.
Ca parte din strategia digitală, Gebrüder Weiss a lansat la începutul anului 2020 platforma ETA (en. Estimated Time of Arrival), prin care clienții companiei pot urmări procesul de expediere online, inclusiv timpul estimat de sosire a comenzilor. Gebrüder Weiss oferă acest serviciu digital pentru transportul de marfă în regim de grupaj în toate locurile unde compania efectuează livrarea finală.
O data cu lansarea myGW în România și integrarea ETA în portal, clienții companiei au acces la toate informațiile relevante dintr-un singur cont, oricând și de oriunde.