Autoritățile au avizat indicatorii necesari construcției Drumului Expres Bacău - PiatraNeamț, care va avea o lungime de 51 de km și va asigura legătura între A7 (secțiunea Bacău – Pașcani), DN2 și DN15.
Pe traseul care va tranzita județele Bacău și Neamț vor fi construite inclusiv:
- 6 viaducte
- 17 pasaje
- 7 poduri
- 2 spațiideservicii
- 1 CentrudeIntretinereșiCoordonare
- 5 nodurirutiere (Nod rutier A7, Nod rutier Racova, Nod rutier Podoleni, Nod rutier Savinești și Nod rutier PiatraNeamț).
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Construcția acestui nou Drum Expres va fi finanțată prin fonduri europene nerambursabile (ProgramulTransport).
Ministrul Transporturilor, Sorin Grindeanu, anunța recent că a semnat Ordinul prin care Compania Naționala de Investiții Rutiere preia de la CNAIR o serie de proiecte de infrastructură rutieră.
”Am semnat Ordinul prin care Compania Naționala de Investiții Rutiere (CNIR S.A.) preia de la CNAIR S.A. (Compania Națională pentru Administrarea Infrastructurii Rutiere) o serie de proiecte de infrastructură rutieră”, anunță Grindeanu.
CITEȘTE ȘI Sud-coreenii investesc 75 milioane euro în proiectul mini-reactoarelor nucleare americane din România. Este pregătită semnarea parteneriatuluiMinistrul Transporturilor prezintă proiectele: Autostrada Târgu Mureș-Târgu Neamț (secțiunea Miercurea Nirajului - Leghin), Autostrada Târgu Neamț - Iași - Unghen, Autostrada Bacău – Brașov, Autostrada Ploiești - Brașov, Drumul Expres Bacău – Piatra Neamț, Drumul Expres Focșani – Brăila, Drumul Expres Filiași – Târgu Jiu.
”Transferul acestor proiecte a fost posibil doar după operaționalizarea CNIR și numirea unui Director General și a Directorului Economic-Financiar. Obiectivele vor fi preluate în baza unui protocol încheiat între cele două companii”, precizeazăă ministrul.