Proiectul tehnic pentru construcția Lotului 1 al Autostrăzii Bucureștiului A0 Nord, km 2+500 – km 20+000, a fost avizat, anunță autoritățile.
Este ultimul lot al acestei autostrăzi pe care încep lucrările și, totodată, lotul care întregește Coridorul de Transport Pan-european nr. IV (Constanța - Nădlac).

16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
Pentru acest lot, a fost emisă autorizația de construire, iar în câteva zile urmează să fie emis Ordinul de Începere a Lucrărilor. Durata contractului este de 22 luni pentru perioada de execuție a lucrărilor.
Pe acest șantier, stadiul este următorul:
- a fost finalizată organizarea de șantier in zona DN1A și este in curs de amenajare cea de lângă DN7;
- a fost efectuată procedura de descărcare arheologică a siturilor identificate pe amplasamentul lucrării pentru 11 din cele 12 situri identificate;
- a fost finalizat procesul de deminare a suprafeței șantierului;

- au fost realizate lucrările de defrișări de arbori pe coridorul amplasamentului.
Printre lucrările principale prevăzute în contract sunt:
- pasaj peste CF101 București – Pitești DN7, cu o lungime de 733 m
- pasaj peste râul Colentina, CF 300 București – Ploiești și CF Mogoșoaia – Buftea, cu o lungime de 650 m
- noduri rutiere la intersecțiile cu DN7 și DN1A
- poduri pe autostradă peste râul Dâmbovița (km 2+999) și peste râul Bâldana (km 4+024)

Traseul Lotului 1 Nord se află între A1 și DN1, de la Dragomirești la Corbeanca și are o lungime de 17,5 km, iar amplasamentul lucrărilor este situat pe teritoriul județului Ilfov, pe raza unităților administrativ teritoriale Dragomirești-Vale, Buftea, Mogoșoaia, Corbeanca și pe teritoriul județului Giurgiu, pe raza localităților Joița și Săbăreni.