Škoda Auto și-a actualizat versiunile liftback și break ale modelului său reprezentativ, Octavia. Vândută în peste 7 milioane de unități, Octavia conduce detașat topul de vânzări al modelelor Škoda.
A patra generație Octavia a primit acum un look împrospătat, ce include grila Škoda revizuită la radiator și a doua generație a farurilor LED Matrix. Iar chatbot-ul ChatGPT pe bază de inteligență artificială va fi integrat mai târziu pe parcursul anului 2024, ca dotare standard a sistemului Škoda de asistență vocală numit Laura.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Martin Jahn, Membru al Consiliului de Administrație Škoda Auto, responsabil pentru Vânzări și Marketing, a declarat: ”Octavia este pilonul principal al gamei Škoda. Iar în varianta sa actualizată, Octavia va continua succesul repurtat de cele patru generații moderne ale sale, vândute în peste 7,15 milioane de unități. Cu designul său frontal rafinat, cu noi sisteme de asistență și sisteme de infotainment de ultimă oră, inclusiv, pentru prima dată, ecranul central de 13 inchi, bestseller-ul nostru actualizat dispune de cele mai bune premise pentru a-și menține poziția în topul celor mai de succes modele de automobile din Europa”
Gama de motorizări este compusă din două motoare pe benzină 1,5 TSI disponibile opțional cu tehnologie mild-hybrid, două motoare 2,0 TSI cu puterea crescută și două motoare diesel 2,0 TDI.
Opțiunile Design Selection
-
Linia de echipare Interiorul Scaunele Essence Studio Material textil negru Selection Loft Material textil negru Lodge Material textil gri reciclat/piele artificială neagră Lounge Suedia neagră/piele neagră Suite Black Scaune ergonomice certificate AGR
Piele eco neagră perforată/piele artificialăSuite Cognac Scaune ergonomice certificate AGR
Piele eco cognac perforată/piele artificialăSportline Sportline Scaune sport, material textil gri reciclat/piele artificială RS Material textil RS Material textil negru Suedia RS Suedia neagră/piele neagră