Pe 5 februarie încep lucrările de reabilitare la linia 5, una dintre cele mai lungi și importante linii de tramvai din Capitală, anunță autoritățile.
Linia 5 leagă Centrul de zona de Nord a Capitalei și va fi modernizată pe o lungime de 4,3 km, pe tronsonul cuprins între Șoseaua Ștefan cel Mare și Podul Băneasa.

Termenul de execuție a lucrărilor este de 12 luni.
Primăria Capitalei a anunțat anterior că vrea să lărgească strada Dimitrie Pompeiu la două benzi pe sens și să extindă tramvaiul până în bd. Barbu Văcărescu. Primăria a lansat licitația pentru elaborarea studiului de fezabilitate necesar.
Tramvaiul este folosit de mulți angajați ai corporațiilor, în drum spre platforma Pipera.
„Vrem să lărgim Bd. Dimitrie Pompeiu de la o singură bandă la două benzi pe sens și să extindem infrastructura de tramvai de la capătul liniei existente până la Bd. Barbu Văcărescu. O altă etapă a acestui proiect presupune construirea unui drum de legătură între Șos. Pipera, Bd. Dimitrie Pompeiu și Str. Fabrica de Glucoză și construirea unei parcări de tip park&ride”, a anuțat Nicușor Dan.

Costurile necesare elaborării studiului de fezabilitate sunt estimate la 2,1 milioane lei. Termenul pentru realizarea studiului de fezabilitate este de 6 luni.