FlixMobility, compania-mamă a FlixBus și FlixTrain, atrage o nouă rundă de investiții pentru expansiune globală. Startup-ul ajunge la o evaluare de peste 3 miliarde dolari

FlixMobility, compania-mamă a FlixBus și FlixTrain, atrage o nouă rundă de investiții pentru expansiune globală. Startup-ul ajunge la o evaluare de peste 3 miliarde dolari
Profit.ro
Profit.ro
scris 2 iun 2021

Grupul german FlixMobility, compania-mamă a platformelor FlixBus și FlixTrain, a încheiat o nouă rundă de finanțare seria G, condusă de Canyon Partners, de 650 de milioane de dolari.

Noua evaluare a FlixMobility ajunge la peste 3 miliarde dolari, o creștere semnificativă față de ultima rundă de investiții din 2019, având la bază sprijin financiar din partea fondatorilor și investitorilor deja existenți precum General Atlantic, Permira, TCV, Holtzbrinck Ventures și Silver Lake.

Urmărește-ne și pe Google News
VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Jean Tucan, Organizația Patronală Mamaia Constanța: Turistul trebuie respectat. Ne lovim de dorința românului de a nu munci. Este nevoie de o strategie. Mesaj către investitori și autorități CITEȘTE ȘI VIDEO PROFIT NEWS TV - Să ajutăm business-ul. Jean Tucan, Organizația Patronală Mamaia Constanța: Turistul trebuie respectat. Ne lovim de dorința românului de a nu munci. Este nevoie de o strategie. Mesaj către investitori și autorități

 Acum, FlixMobility se concentrează în special pe creștere prin extinderea serviciilor în piețe noi, cât și în cele deja existente.

De asemenea, se mizează pe extinderea serviciilor feroviare în Germania și Suedia – un obiectiv care are la bază strategia Uniunii Europene de a întări Piața Unică bazată pe concurență loială care permite jucătorilor care intră pe noi piețe să ofere soluții de transport public sustenabile.

Creștere în piețele existente, extindere în noi regiuni, poziție de lider de piață în SUA și UK

Investiția va susține obiectivele FlixMobility de a opera cele mai mari rețele de autocare în SUA, UK și Portugalia, cât și de a-și întări poziția în Turcia, Franța și Europa de Est. În plus, compania plănuiește deja să se extindă în noi piețe după o pauză generată de pandemia COVID-19.

"Trecem de la defensivă la ofensivă. Obiectivul nostru clar este să devenim lideri de piață în toate piețele în care suntem prezenți. Acesta este valabil și în cazul unor piețe noi, precum UK și Portugalia sau SUA, unde suntem în prezent numărul 2 sau 3," a declarat André Schwämmlein, fondator și CEO FlixMobility.

Grupul Tinmar și-a propus susținerea în continuare a invesțiilor în sectorul energiei regenerabile, atât prin achiziția de parcuri funcționale cât și prin dezvoltarea unor noi proiecte CITEȘTE ȘI Grupul Tinmar și-a propus susținerea în continuare a invesțiilor în sectorul energiei regenerabile, atât prin achiziția de parcuri funcționale cât și prin dezvoltarea unor noi proiecte

Vara trecută, compania a lansat primele rute internaționale spre Țările Baltice și a început crearea rețelelor domestice în Regatul Unit și în Portugalia.

FlixMobility: Există un potențial foarte mare de extindere a ofertei intermodale

Pe lângă rețeaua globală de autocare pe distanțe lungi în 36 de țări, FlixMobility operează și trenuri sub brandul FlixTrain din 2018. În prezent, compania oferă conexiuni în întreaga Germania și, cu ocazia “Anului European al căilor ferate”, FlixMobility a lansat primele trenuri verzi în Suedia la începutul lunii mai 2021. Compania consideră că viitorul transportului public va avea la bază conexiunea între trenuri și autocare pe distanțe lungi, aspect care va juca un rol important în toate deciziile stragice prezente și viitoare.

viewscnt
Afla mai multe despre
flixmobility
investiții