Familia Dărmănescu, fondatoarea Alfredo Seafood, una dintre cele mai importante mărci locale de pește și fructe de mare, a pus bazele Frigonet Logistics, în 2020, cu o investiție inițială de circa 500.000 euro, intrând astfel pe piața de logistică și transport național cu temperatură dublu controlată.
La începutul anului 2021, divizia și-a dublat flota auto, de la 15 la 30 de autospeciale frigorifice, în timp ce numărul de clienți a ajuns la circa 100.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
“Bistromar la Timona”, companie deținută de către familia Dărmănescu, este constituită din trei divizii de business: Frigonet Logistics, dedicată serviciilor de logistică și transport național al produselor congelate și refrigerate; Alfredo Seafood, divizia de procesare și distribuție a peștelui și fructelor de mare; BistroMar, restaurant - pescărie pe bază de pește și fructe de mare, situat în zona Floresca, din București.
„Noi avem o experiență de peste 10 de ani în distribuția peștelui proaspăt, care este unul dintre cele mai complexe produse, din punct de vedere logistic, din cauza termenului de expirare foarte scurt. De asemenea, avem în portofoliu și produse congelate și refrigerate. Inițial am înființat Frigonet Logistics strict pentru transportul produselor marca Alfredo Seafood, iar apoi am realizat că pe piața locală de transport și distribuție la temperatură controlată există un gol, o nevoie foarte mare de servicii, care este neacoperită. Ne dorim să avem clienți din două mari categorii, care în prezent sunt insuficient deservite. Este vorba despre companiile care au nevoie de servicii de logistică la temperaturi controlate și de persoanele fizice, care vor să cumpere alimente online și să le fie livrate în condițiile păstrării lanțului frigorific. Noi vom face, practic, și un fel de curierat pentru produse congelate și refrigerate. Acest tip de serviciu nu exista până acum, pe piața locală, la nivel național”, explică Mihai Cristian Dărmănescu, Director General al “Bistromar la Timona”.
Frigonet Logistics asigură transportul pe rute interne și depozitare în hub-urile din București, Cluj-Napoca, Bacău și Constanța.