Divizia auto a Continental intenționează să reducă 3.000 de locuri de muncă în segmentul său de cercetare și dezvoltare, până la sfârșitul anului 2026, a anunțat compania.
Mutarea se alătură celor peste 7.000 de locuri de muncă deja anunțate anterior ca tăiate de companie, într-un program de restructurare.

3 aprilie - Eveniment Profit Health.forum - Sănătate nouă
16 aprilie - Maratonul de Educație Financiară
De asemenea, Continental își propune să-și reducă rata de cercetare și dezvoltare la sub zece procente până în 2027.
Mai puțin de jumătate din reducerile de locuri de muncă vor avea loc în Germania, fabricile din Babenhausen și din Frankfurt fiind cele mai afectate, cu o reducere de 12% și, respectiv, 5%.
Alte uzine afectate vor fi Ingolstadt, Regensburg și Schwalbach.

Măsuri suplimentare urmează să fie luate și la filialele Elekrobit și Continental Engineering Services, unde un total de 900 de persoane urmează să fie disponibilizate. Dintre acestea, 660 vor fi în Germania.
În vară, Consiliul de Administrație al Continental AG a anunțat că examinează cu atenție o scindare și apoi o listare a diviziei auto la Bursa de la Frankfurt.
Pașii necesari pentru implementarea scindării vor fi pregătiți în paralel. De asemenea, divizia de fabricare de produse pe bază de contract va fi parte a tranzacției, a informat Continental, care de o perioadă de timp se confruntă cu o profitabilitate scăzută pe segmentul furnizării de componente auto.

„Obiectivul scindării îl reprezintă exploatarea deplină a valorii și a potențialului de creștere ale celor două grupuri care vor fi separate”, a precizat compania.