Aflat în România cu ocazia evenimentului Dacia Days, Luca de Meo, directorul executiv al grupului Renault, a menționat că marca românească se află într-un moment de cotitură în istoria sa.
VEZI AICI ȘI Investitorii au venit să viziteze Dacia, în România: „Veniturile mărcii se vor dubla”
„Cine ar fi pariat acum 20 de ani că Dacia va fi pe podiumul vânzărilor de autoturisme cu amănuntul în Europa? Așa este de patru ani! Astăzi, în România, am avut plăcerea de a reconstitui traiectoria mărcii cu analiștii și investitorii noștri”, a menționat oficialul Renault, potrivit LifeNews.
CITEȘTE ȘI SUA: Șeful Boeing admite ''gravitatea'' situației într-o audiere în SenatConform acestuia cheia succesului Dacia este „practicarea unui sport de echipă” și „concentrarea asupra a ceea ce contează cu adevărat”, datorită unei abordări de proiectare în funcție de costuri, a unei amprente industriale hipercompetitive și a unei politici comerciale axate pe transparența prețurilor.
„Lucrăm la soluții cu emisii foarte reduse, inclusiv cu combustibili sintetici. În această privință, Dacia are mari atuuri pentru a-și croi drum printre provocările legate de durabilitate și accesibilitate”, a punctat Luca de Meo.
Șeful grupului Renault a adăugat că „Dacia se află acum la un punct de cotitură în istoria sa. Intrăm într-un nou capitol, proiectând rețeta unică a mărcii în segmentul superior, ceea ce îi va stimula creșterea profitabilă. Avem planuri extraordinare (Duster și Bigster, pentru a numi doar câteva), iar obsesia noastră pentru valoarea oferită clientului va împinge Dacia într-o altă dimensiune”.