Primus Auto, cel mai mare dealer Volvo din România, estimează vânzări de aproximativ 400 de unități în acest an în show-room-ul de la Otopeni, cu 11% în creștere față de anul trecut, SUV-urile fiind cele mai căutate mașini, a declarat pentru News.ro Alexandru Florescu, director general al dealer-ului. Primus Auto a inaugurat săptămâna aceasta un concept de showroom & service în urma unei investiții de peste 1 milion de euro.
Primus Auto asigură peste 60% din vânzările Volvo la nivelul țării.
”Ideea noului spațiu se bazează pe două concepte inovatoare, Volvo Personal Service (VPS) și Volvo Retail Experience (VRE), în care s-a investit peste un million de euro. Anul trecut am vândut 360 de unități în țară, iar anul acesta ne propunem în jur de 400 de mașini. Creșterea vânzărilor Volvo în piața locală se va datora și noului dealer care ne va completa potențialul de preluare a pieței. Este un dealer nou al grupului de firme din care facem parte, Euro Inter Trade”, a declarat pentru News.ro Alexandru Florescu, director general al Primus Auto, dealer Volvo.
CITEȘTE ȘI VIDEO & FOTO BMW Serie 8 Coupe, testat sub camuflaj înainte de lansarea pe piață, pe un circuit din ItaliaEl afirmă că peste 50% din mașini sunt vândute prin leasing, iar prețul mediu al unui model Volvo depășește 40.000 euro fără TVA.
”Românii cumpără tot mai multe mașini, de la un an la altul. Însă ponderea mașinilor vechi, poluante, este foarte mare, din păcate. Dar și numărul mașinilor noi vândute a crescut", subliniază directorul general Alex Florescu.
Reprezentantul Primus Auto subliniază că cele mai căutate mașini sunt SUV-urile.
”XC60 este cel mai apreciat Volvo, este în topul vânzărilor. Pe locul doi este XC90, un alt SUV, iar pe locul trei este un model care nu e SUV, e V40, dar estimăm că pe locul doi-trei în acest an va urca XC40. În general, prețul mediu de vânzare al unui Volvo este în jur de 40.000 euro fără TVA. Segmentul premium este un segment în care lumea continuă să investească”, a precizat Alexandru Florescu.
”Achizițiile se fac în general cu finanțare leasing, contractele fiind pe trei sau patru ani. Producătorul vine des cu soluții de face-lift (de modificare a design-ului, n.r.). Volvo are astfel de modificări o dată la doi ani”, a precizat Alexandru Florescu.
Autoturismele Volvo sunt prezente pe piață din anul 1927. Volvo a vândut 571.577 de autoturisme la nivel mondial, în 2017, în aproximativ 100 de țări.
În România, autoturismele Volvo sunt distribuite de compania EIT Sucursala Forum Auto, companie cu aproape 20 de ani de activitate pe piața locală.