Atlassib - partenerul exclusiv prin care Flix Bus a intrat pe piața românească de transport

Atlassib - partenerul exclusiv prin care Flix Bus a intrat pe piața românească de transport
Florin Rusu
Florin Rusu
scris 10 iul 2016

Compania germană Flix Bus, cel mai mare transportator european cu autocarul, a intrat pe piața românească printr-un contract de parteneriat exclusiv încheiat cu compania autohtonă de transport Atlassib.

Profit.ro a anunțat vineri în premieră debutul Flix Bus pe piața de transport persoane autohtonă.

Urmărește-ne și pe Google News

“Autocarele și echipajele sunt ale firmei Atlassib. Este drept ca aceste autocare au trebuit rebranduite, iar confortul de la bord a trebuit îmbunătățit simțitor”, a declarat, pentru Profit.ro, directorul de vânzări Atlassib, Radu Androne, care a ținut să precizeze că firma la care activează a suportat toate aceste costuri.

De altfel, nu numai în România, ci peste tot în Europa, Flix Bus nu deține nici un autocar și nici un șofer angajat. Compania germană pune la dispoziția partenerilor doar sistemul informatic pentru rezervări. În toată Europa, firma Flix Bus operează în parteneriat cu firme de transport zonale.

EXCLUSIV Flix Bus, cea mai mare firmă de transport cu autocarul din Europa, a intrat în România CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Flix Bus, cea mai mare firmă de transport cu autocarul din Europa, a intrat în România

“Pentru România au ales, ca partener exclusiv, firma Atlassib. Biletele pe ruta București - Viena - Salzburg (singura inclusă în acest parteneriat) se vând atât pe site-ul Flix Bus, cat și în agențiile proprii Atlassib. Tarifele practicate sunt flexibile și depind (asemeni companiilor low-cost)‎ de momentul cumpărării. Pentru aceeași rută, funcție de momentul cumpărării, costul biletului poate varia intre 5 și 75 euro (funcție de localitatea de îmbarcare). Deocamdată firma germana mai lucrează la implementarea versiunii în limba romană. În consecință, Flix Bus nu concurează cu firma Atlassib, ci este partener exclusiv cu Atlassib, pentru România.”, a declarat Androne, corectând o informație publicată de Profit.ro în știrea sa de vineri, care susține că Flix Bus va concura pe piața autohtonă cu Atlassib.

Flix Bus își anunțase intenția de a intra în România încă din ianuarie. Compania are 1.000 de angajați în sediile din Munchen, Berlin, Milano și Zagreb și câteva mii de autocare partenere în întreaga Europă.

La puțin timp după ce a fost înființată de trei tineri antreprenori din Munchen, odată cu desființarea monopolului sistemului public de transport din Germania în 2013, Flix Bus s-a extins rapid, devenind lider pe piața transportului de lungă distanță cu autocarul din Germania și, ulterior, din Europa.

Autocarele operate sub brand-ul Flix Bus au aer condiționat, Wi-Fi gratuit, iar biletele sunt achiziționate electronic de pe aplicația FlixBus, de pe site-ul companiei și de companiile partenere.

Cursele Flix Bus pleacă din București către mai multe destinații din străinătate și opresc și în Ploiești, Brașov, Făgăraș, Sibiu, Sebeș, Deva, Lugoj, Timișoara și Arad înainte să iasă din țară. Compania operează curse zilnice pe ruta Viena-București, iar în unele zile traseul pornește din Salzburg și trece și prin Capitala Austriei.

Flix Bus operează și curse interne în Franța, Italia, Austria și Olanda, dar și curse transfrontaliere regulate din/către țările scandinave, Spania, Anglia, ca și în țările Europei Centrale și de Est.

Autocarele companiei călătoresc pe 900 de destinații din 20 de țări și au transportat anul trecut 20 de milioane de călători.

viewscnt
Afla mai multe despre
flix bus
atlassib
transport
turism