Tarfin, agri-fintech turc specializat în furnizarea de soluții pentru sectorul agricol prin intermediul platformei sale digitale, anunță planuri ambițioase de afacere pentru anul 2024.
Tarfin a înregistrat o creștere de 35%, realizând vânzări de 85.000 de tone de inputuri agricole atât în Turcia, cât și România.
„Anul acesta ne-am propus să majorăm portofoliul de distribuitori cu 15%”, afirmă Adina China-Birta, Director General Tarfin România.
CITEȘTE ȘI Undă verde - Christian Tour preia din nou sub control Anima Wings„Ne propunem să extindem și mai departe acoperirea Tarfin în diverse regiuni geografice, concentrându-ne în mod special pe Europa de Est. După finalizarea unui an agricol complet în România, am atins peste 120 de puncte de vânzare la nivel național și local. Următorul obiectiv este să extindem inițiativele noastre, având în plan extinderea în Polonia", adaugă Mehmet Memecan, fondator & CEO Tarfin.
Tarfin este o companie fondată în 2017, în Turcia, de Mehmet Memecan. Cu sprijinul Quona Capital, Syngenta Group Ventures, Yara Growth Ventures, Collective Spark Fund, Wamda, și Elevator Ventures - acționarii internaționali ai Raiffeisen Bank, compania agri-fintech și-a extins operațiunile începând din 2022 pe piața din România.