Salamul de Sibiu va fi promovat în România, Spania și Italia, timp de trei ani, cu ajutorul unui grant european în valoare de 1,5 milioane de euro obținut de Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu (APSS).
Asociația Producătorilor de Salam de Sibiu din care fac parte șase producători (Angst, Aldis, Agricola Bacău, Scandia Food, Cris-Tim și Reinert), a anunțat miercuri, la INDAGRA, că românii iubesc acest produs super premium, de nișă, deși consumul unui român nu este mai mare de 4 felii pe an, la o producție de 2.100 de tone în 2017, scrie Agerpres.
Carmen Gavrilescu, președintele Asociației, a precizat că în anul 2017 APSS a câștigat un grant de 1,5 milioane de euro prin programul european "Enjoy! It's from Europe", în cadrul căruia timp de trei ani, 2018, 2019 și 2020, Salamul de Sibiu va fi promovat în România, Italia și Spania, iar primele două târguri de promovare la Barcelona și Torino s-au desfășurat deja.
Salamul de Sibiu ajunge cu precădere în țările unde sunt români, respectiv Spania, Italia, Franța, Marea Britanie, Germania.