Orange Valley, producător local de produse pe bază de cătină, se așteaptă în 2021 la o creștere de până la 100% a vânzărilor și estimează dublarea cifrei de afaceri, până la 300.000 de euro.
În 2020, cele mai căutate produse din portofoliul Orange Valley au fost siropul de cătină cu miere de albine și siropul de cătină cu miere de albine și ghimbir. Principalul canal de vânzare a fost online și, în medie, valoarea unui coș de cumpărături a fost de 137 de lei.
Orange Valley a încheiat 2020 cu o cifră de afaceri de 120.000 de euro, iar aproximativ 75% din totalul cifrei de vânzări a fost reprezentat de online. Pentru 2021, compania își propune să ajungă la o cifră de afaceri de 300.000 de euro.
„Ne bucurăm că am încheiat anul 2020 cu rezultate mulțumitoare pentru noi, dat fiind contextul în care cu toții ne-am desfășurat activitatea. Am reușit să funcționăm la capacitate maximă până acum, iar acest lucru nu poate decât să ne dea încredere că anul următor va fi cu mult mai bun. De aceea, pentru 2021 avem în plan extinderea pe mai multe segmente. Ne propunem să venim cu produse noi, dar și să avem o prezență mai bună în ceea ce privește lanțurile de distribuție”, a declarat Paul Crețu, fondator Orange Valley.
Pentru 2021, Orange Valley are în pregătire lansarea a patru siropuri noi pe bază de cătină în combinație cu aronia sau mentă.În egală măsură, compania își propune ca în 2021 să extindă gama de produse cosmetice, cu încă șase articole.
În prezent, Orange Valley are ca piață de desfacere mediul online, dar și băcănii și magazine premium.
Orange Valley este un producător local, din Târgu Neamț, ce comercializează produse naturale pe bază de cătină. Compania a fost înființată în 2014.și are livadă proprie, care se întinde pe o suprafață de cinci hectare.