ABC cere 2,6 milioane de dolari pentru spații de publicitate de câte 30 de secunde pe intervalul galei premiilor Oscar

ABC cere 2,6 milioane de dolari pentru spații de publicitate de câte 30 de secunde pe intervalul galei premiilor Oscar
scris 31 oct 2017

Televiziunea americană ABC, deținută de compania Disney, care a reînnoit anul trecut acordul pentru difuzarea galelor Oscar până în 2028, cere 2,6 milioane de dolari pentru spații de publicitate de câte 30 de secunde pe intervalul de difuzare a ediției din 2018 a evenimentului, potrivit unor surse, informează variety.com.

ABC ar fi pe punctul de vinde toate spațiile de publicitate disponibile pe durata transmisiunii evenimentului, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News

Potrivit unei surse, în unele cazuri, ABC cere între 2,2 milioane și 2,5 milioane de dolari, deși un buyer de media susține că televiziunea ar avea mai multe spații de publicitate disponibile și ar putea face oferte în jurul valorii de două milioane de dolari.

Pentru gala din acest an, ABC a cerut inițial peste 2,1 milioane de dolari pentru un spot de 30 de secunde. În ultimii ani, spațiile de publicitate pentru spoturi cu durata de 30 de secunde pe intervalul de difuzare a galei Oscar au fost vândute cu sume situate între 1,8 milioane și 2,2 milioane de dolari.

Grupul american Sykes se extinde în România CITEȘTE ȘI Grupul american Sykes se extinde în România

Totuși, gala Oscar 2017 a înregistrat pentru ABC una dintre cele mai slabe audiențe pe care le-a obținut evenimentul în edițiile difuzate din 2008 până în acest an. Gala de anul acesta a fost urmărită la ABC de 34,4 milioane de telespectatori, iar ediția de anul trecut a avut o audiență de 34,3 milioane de telespectatori. Deși a fost înregistrată o creștere ușoară între audiențele ultimelor două ediții ale evenimentului, cifrele sunt mai mici decât în 2014, când gala Oscar, prezentată atunci de Ellen DeGeneres, a fost urmărită de 43,7 milioane de telespectatori.

Potrivit Variety, audiențele galelor Oscar fluctuează în funcție de nominalizările din fiecare an. Atunci când principalele filme nominalizate sunt artistice, care țintesc un public mai în vârstă, audiențele sunt mai mici. Însă, atunci când principalele filme nominalizate sunt blockbustere, audiența crește. În 1998, aproximativ 55 de milioane de telespectatori au urmărit gala Oscar, la care ”Titanic” a fost desemnat cel mai bun film. Însă, în 2008, audiența a fost foarte slabă, de 32 de milioane de telespectatori, când premiul cel mare a fost câștigat de filmul ”No Country For Old Men”.

Advertiserii plătesc pentru aceste spoturi publicitare difuzate pe intervalul transmisiunii galei Oscar nu doar pentru audiență, ci pentru potențialul evenimentului de a genera controverse în rețelele de socializare.

Un alt motiv pentru care advertiserii sunt dispuși să plătească sume mari pentru aceste spații de publicitate este acela că Academia de Film Americană limitează timpul pentru publicitate permis pe intervalul de difuzare a galei, ceea ce înseamnă că reclamele care apar în acest interval au șanse mai mari să iasă în evidență. De exemplu, în 2015, ABC a avut aproximativ 29 de minute și 45 de secunde de publicitate pe durata difuzării galei Oscar, potrivit Kantar.

Cea de-a 90-a gală a premiilor Oscar va avea loc pe 4 martie 2018, la Los Angeles.

viewscnt
Afla mai multe despre
abc
oscar