Șefii unor mari companii spun că acestea trebuie să se concentreze atât pe responsabilitățile sociale cât și pe profituri

Șefii unor mari companii spun că acestea trebuie să se concentreze atât pe responsabilitățile sociale cât și pe profituri
scris 20 aug 2019

Companiile ar trebui să se concentreze atât pe responsabilitățile sociale cât și pe profituri, potrivit Business Roundtable, un grup format din directori generali de companii mari, între care se află șeful JPMorgan Chase, cea mai mare bancă din Statele Unite, cel al celei mai mari companii aeriene din lume, American Airlines, și liderul Amazon.com, transmite Reuters.

O declarație referitoare la obiectivele companiilor a fost semnată de șefii a peste 180 de companii americane, fiind pentru prima oară când grupul cu o istorie de aproape 50 de ani afirmă că valoarea adusă acționarilor nu trebuie să fie principala lor prioritate. Declarația survine într-o perioadă în care companiile iau tot mai mult poziție în probleme din afara sferei corporative, din cauza presiunii activiștilor, amplificată de rețelele sociale, și a celei exercitate de proprii angajați, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Bundesbank avertizează că economia germană ar putea intra în recesiune în T3 CITEȘTE ȘI Bundesbank avertizează că economia germană ar putea intra în recesiune în T3

”Această nouă declarație reflectă mai bine modul în care companiile pot și ar trebui să opereze în prezent”, a declarat într-un comunicat directorul general al Johnson & Johnson, Alex Gorsky.

Declarația include cinci priorități, între care angamantele de a investi în angajați prin oferirea unor salarii corecte și beneficii importante, susținerea comunităților unde își desfășoară activitățile și afaceri etice cu furnizorii.

viewscnt
Afla mai multe despre
jpmorgan chase
business roundtable