Ministrul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, Ștefan Radu Oprea, anunță că va trimite Corpul de Control pentru a face verificări la Loteria Română cu privire la achiziția noului logo al instituției. Declarația este făcută după ce în spațiul public au apărut controverse legate de suma mare plătită unei agenții de publicitate, pentru un logo care seamănă izbitor cu o imagine ce poate fi cumpărată cu câțiva euro de pe o platformă de profil.
"Am văzut poziția exprimată și de Loteria Română și da, pot trimite Corpul de Control acolo pentru a constata dacă, într-adevăr, lucrurile sunt așa cum trebuie făcute. Deși eu cred că întotdeauna trebuie să apelăm la specialiști, la cei care știu să facă lucrurile bine. Va fi un control și la Loteria Română, pentru a lămuri și această problemă care a apărut în spațiul public", a afirmat ministrul Ștefan Radu Oprea, arată news.ro.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Reacția vine după ce în spațiul public au apărut controverse legate de prețul mare plătit unei agenții de publicitate pentru realizarea logo-ului care seamănă izbitor cu o imagine ce poate fi cumpărată cu doar câțiva euro de pe o platformă de profil.
Potrivit unor postări ale unor creatori de conținut, Loteria Română ar fi plătit 250.000 de lei pentru realizarea noului logo, chiar dacă împlinirea a 117 ani nu este tocmai un moment aniversar ”rotund” care să justifice un rebranding.
”Cu ocazia împlinirii a 117 ani de activitate unul dintre cele mai cunoscute branduri românești marchează o nouă etapă de modernizare și digitalizare. Noua identitate vizuală a Loteriei Române este construită în jurul sloganului NOROC PENTRU TOȚI ROMÂNII. Loteria Română este a tuturor românilor, o loterie modernă de nivel european. Noul logo cuprinde elemente care se integrează perfect în noul concept, respectă simbolistica culorilor care definesc atât sentimentul de identitate natională, roșu, galben și albastru cât și verdele specific loteristic”, a transmis Loteria Română.