Companiile din Spania, obligate să răspundă în cel mult 3 minute când sunt sunate de clienți. Termen de 2 ore pentru rezolvarea plângerilor!

Guvernul spaniol a aprobat un proiect de lege menit să îmbunătățească serviciile pentru clienți ale companiilor, a declarat marți ministrul spaniol pentru drepturile consumatorilor, Alberto Garzon, citat de Reuters.
Alatura-te Profit InsiderJoin Profit Insider
Companiile din Spania, obligate să răspundă în cel mult 3 minute când sunt sunate de clienți. Termen de 2 ore pentru rezolvarea plângerilor!

Guvernul spaniol a aprobat un proiect de lege menit să îmbunătățească serviciile pentru clienți ale companiilor, a declarat marți ministrul spaniol pentru drepturile consumatorilor, Alberto Garzon, citat de Reuters.

Firmele sunt astfel obligate să reducă la trei minute timpul de așteptare la linia telefonică, a spus acesta în cadrul unei conferințe de presă.

ULTIMA ORĂ Sorin Oprescu a fost eliberat din închisoare, în schimbul unei cauțiuni de 5.000 de euro CITEȘTE ȘI ULTIMA ORĂ Sorin Oprescu a fost eliberat din închisoare, în schimbul unei cauțiuni de 5.000 de euro

De asemenea, proiectul le oferă consumatorilor dreptul de a fi preluați de o persoană, și nu de un chatbot, și va obliga companiile de utilități să răspundă plângerilor clienților în termen de două ore, a precizat ministrul.

„Timpii de așteptare practic infinită au luat sfârșit", a spus Garzon, potrivit Hotnews.ro.

viewscnt
Urmărește-ne și pe Google News
NewsLetter

Pentru o sinteza cu cele mai importante evenimente economice ale zilei te rugam sa te abonezi la newsletter:

Citeste in continuare
Ultimele ştiri
De weekend
Curs BNR
1 EUR5.0904 +0.0006+0.01 %
1 USD4.3406 -0.0087-0.20 %
1 GBP5.8057 -0.0122-0.21 %
1 CHF5.4586 +0.0071+0.13 %

Curs BNR oferit de cursvalutar.ro

News.ro
Cotidianul.ro
Playtech.ro
Cele mai citite