Magazinele grupului Macy's vor angaja peste 38.000 de lucrători în sezonul aglomerat al sărbătorilor de iarnă, mai puțini ca anul trecut, transmite Reuters.
Companiile s-au confruntat cu încrederea mai slabă a consumatorilor și cu costurile cu forța de muncă crescute, chiar dacă piața muncii din SUA a dat semne de relaxare, scrie News.ro.
Macy's anunțase anul trecut că angajează aproximativ 41.000 de persoane. A angajat aproximativ 76.000 de lucrători în 2021.
Compania vrea să angajeze pentru magazinele Macy's, Bloomingdale's și Bluemercury, precum și pentru centrele sale de distribuție.
Un raport al Challenger, Gray & Christmas a dezvăluit că retailerii din SUA vor angaja în acest an cel mai mic număr de lucrători sezonieri în acest an din 2008.
Angajările planificate pentru sărbători anunțate până acum sunt mult mai mici decât în 2022, se arată în comunicat.
Vânzările de sărbători din SUA din acest an sunt de așteptat să crească în cel mai lent ritm din ultimii cinci ani, deoarece consumatorii cheltuie cu prudență din cauza economiilor în scădere a gospodăriilor și a îngrijorărilor persistente cu privire la economie.
CITEȘTE ȘI Proiect măsuri fiscale: Instituțiile autonome de supraveghere și reglementare precum ASF, ANRE sau ANCOM să plătească impozit pe profit de 80% la bugetul de stat ca BNRCompania de cadouri 1-800-Flowers.com a anunțat săptămâna trecută planuri de a angaja peste 8.000 de lucrători sezonieri în magazinele sale, în timp ce Kroger a declarat că ”va angaja mii de asociați”.
Unele companii, precum Bath & Body Works, oferă, de asemenea, avantaje pentru a atrage mai mulți angajați de sărbători. Compania a spus că va oferi program flexibil de lucru, un bonus de recomandare de 500 de dolari și o reducere de 40% pentru cu,părături la nivelul întregului magazin celor 2.500 de lucrători sezonieri pe care intenționează să-i angajeze la cele patru centre de distribuție din Ohio.