Producătorul austriac de micro-băuturi Waterdop a intrat pe piața românească, lansând o platformă online de vânzare.
Planurile din e-commerce-ul românesc, noile reguli pregătite de autorități în domeniu și cum pot fi atrași mai mulți clienți sunt doar o parte dintre temele care vor fi prezentate la Videoconferința Profit E-commerce, organizată cu sprijinul Philip Morris România, ING, Telekom România, Altex și programată pentru 30 septembrie.
Videoconferința va fi transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV, detalii fiind disponibile AICI
Sistemul de micro-băuturi presupune cuburi compacte de hidratare, produse din extracte de fructe și plante, care se dizolvă în apă.
Compania, pe piață din 2017, își propune să se extindă și în Cehia, Slovacia și Polonia, precum și pe alte piețe din regiune.
CITEȘTE ȘI Back to School 2021: ce au făcut școlile diferitLa acest moment, Waterdrop este prezent pe 13 piețe din Europa și SUA și intenționează să se mai extindă în Asia.
Compania estimează că a vândut 200 de milioane de micro-băuturi către 1 milion de consumatori până în prezent.