Uber a inițiat discuții pentru a cumpăra unul dintre cele mai mari start-up-uri din Europa, concurentul platformei Uber Eats, lansată și în România

Uber a inițiat discuții pentru a cumpăra unul dintre cele mai mari start-up-uri din Europa, concurentul platformei Uber Eats, lansată și în România
scris 21 sep 2018

Compania americană de ridesharing Uber, care a lansat recent în România Uber Eats, serviciul de livrare a mâncării de la restaurante, a inițiat discuții preliminare pentru a cumpăra start-up-ul britanic Deliveroo, în ascensiune puternică în ultimii ani și evaluat la 2 miliarde de dolari.

Orice ofertă ar trebui să fie considerabil mai mare decât ultima sa evaluare, indică persoane implicate, citate de Bloomberg.

Urmărește-ne și pe Google News

Deliveroo, cu sediul la Londra, este unul dintre cele mai mari start-up-uri din Europa, atrăgând anul trecut aproximativ 480 milioane dolari de la investitori precum Fidelity Investments și T. Rowe Price Group. Compania concurează direct cu Uber Eats, având operațiuni în peste 200 de orașe de pe patru continente.

Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum
FOTO Șeicul arab care controlează cel mai mare trader de cereale din Orientul Mijlociu și a preluat recent Agricost, cel mai mare producător agricol local, a venit la București pentru o discuție cu Iohannis CITEȘTE ȘI FOTO Șeicul arab care controlează cel mai mare trader de cereale din Orientul Mijlociu și a preluat recent Agricost, cel mai mare producător agricol local, a venit la București pentru o discuție cu Iohannis

Disponibil și în România de anul acesta, Uber Eats activează în prezent în aproximativ 300 de orașe din 35 de țări. Compania americană are înțelegeri pentru realizarea livrărilor cu peste 100.000 de restaurante din lume.

Uber Eats folosește tehnologia și rețeaua proprie de curieri pentru a livra eficient mâncare către utilizatori, care își pot urmări comanda în aplicație, pot modifica cu ușurință punctul de livrare și pot folosi același cont de pe care solicită curse Uber.

În România, segmentul de livrare de mâncare va ajunge anul acesta la 196 milioane de dolari, din care segmentul de comenzi online este estimat la 192 milioane de dolari. Rata de creștere este estimată la 23,3% pe an, care va rezulta într-o piață de 452 milioane de dolari până în 2022.

viewscnt
Afla mai multe despre
uber
uber eats
livrari
restaurante