Retailerul polonez Sizeer, controlat de grupul MIG (Marketing Investment Group), distribuitor exclusiv al brandurilor New Era, O'neill, Lotto, Confront, Feewear și al liniei de încălțăminte Lacoste, proprietar al unui lanț de 50 de magazine UP8 și cel care a creat cea mai mare platformă de vânzare cu amănuntul pentru produse de marcă sportivă din Polonia, a intrat în România, deschizând primul magazin de pe piața locală.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
Magazinul a fost deschis în centrul comercial Mega Mall din București, unde retailerul a închiriat o suprafață de circa 170 metri pătrați.
Pe piață din 1998, grupul MIG deține 124 de magazine proprii, o rețea vastă de magazine partenere și depozite de distribuție în Polonia, Cehia, Germania, Slovacia, Lituania, Letonia.
CITEȘTE ȘI Un alt antreprenor schimbă business-ul pentru imobiliare: Ioan Istrate, care a lansat mărci de înghețată, preia o clădire de birouri din centrul BucureștiuluiCompania și-a început ascensiunea cu un acord de franciză cu lanțul internațional de retail sportiv Foot Athlete's Foot, iar în 2002 deținea deja câteva zeci de magazine din cele mai mari orașe poloneze. În același an a semnat acorduri exclusive cu branduri precum Umbro, Timberland și Asics, iar în 2009 a devenit unicul reseller polonez pentru linia de încălțăminte Lacoste și brandurile Mizuno și British Bench.
Pe piața locală operează și retailerul polonez de încălțăminte CCC, care recent, cum a anunțat Profit.ro, a semnat un acord neangajant pentru a cumpăra Peeraj Brands International SRL, care operează magazinele de pantofi sub marca CCC din România. Grupul de francize de fashion Peeraj este unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de modă, cu circa 100 de magazine sub diferite branduri.
De asemenea, Profit.ro a anunțat la finele anului trecut că grupul turc Br Magazacilik Ticaret, care include magazinele Beymen și Altınyıldız Classics, retailerul Ran Group, care deține propriul brand de încălțăminte "Ranello", dar și o rețea de cafenele și restaurante, a intrat în România și vrea să ajungă într-un interval de 3 ani la o rețea de 15 magazine proprii pe piața locală.