În luna martie, conform SATI, www.profit.ro se află pe locul 2 în categoria site-urilor economico-financiare. Platforma de business deținută de Clever Media Network și aflată în portofoliul eAD Interactive a înregistrat o creștere de 42% față de luna anterioară la nivel de afișări și de 29% la nivel de vizitatori unici (3.802.980 afișări și 1.476.040 vizitatori unici).
“Sunt creșteri de audiență care bucură mai ales pentru că indică un interes tot mai mare al publicului pentru informații și analize economice serioase, o preocupare pentru evoluțiile din economie, într-un context social plin de transformări. Ne confirmă că nu am pariat greșit în urmă cu cinci ani, când am lansat proiectul Profit.ro. Am mizat pe faptul că presa încă mai poate obține o audiență importantă și fără compromisuri de click bait, în goana după senzațional. Că rețeta onestă a jurnalismului riguros, care prețuiește acuratețea, dezbaterea consistentă, mergând mai departe de știrile simple, cu analize și informații contextualizate, nu limitează o publicație la un statut “de nișă”, ci poate convinge un public foarte larg”, a declarat Oana Osman, membru fondator și Redactor-Șef Profit.ro.
De la începutul pandemiei, Profit.ro a mutat evenimentele în zona digitală, prin intermediul unor videoconferințe cu cei mai importanți jucători din domenii cheie precum sănătate, energie, financiar-bancar, e-commerce, IMM-uri.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
În 5 aprilie, Profit.ro a organizat Ediția a VIII-a a evenimentului Profit Health.Forum având ca temă “Sistemul sanitar, un an de pandemie: realizări, eșecuri, viitor" la care au participat:
Conf. Dr. Diana Loreta Păun - Consilier Prezidențial, Administrația Prezidențială
Ministrul Sănătății - Vlad Voiculescu
Președinte, Comisia de Sănătate și Familie - Dr. Nelu Tătaru
Vicepreședinte, Camera Deputaților - Prof. Dr. Alexandru Rafila
Președinte, Casa Națională de Asigurări de Sănătate (CNAS) - Adrian Gheorghe
Lideri de companii din domeniu
Calendarul următoarelor evenimente organizate de Profit.ro și detalii despre fiecare dintre acestea pot fi văzute aici: https://evenimente.profit.ro/calendar/
Informații despre cititorii Profit.ro care au accesat site-ul în luna martie: 85% dintre aceștia sunt hotărâți să redecoreze și își caută mobilă, electrocasnice mari și mobilă de bucătărie și peste 50% își caută echipament sportiv. Iar pe zona de servicii, majoritatea caută activ să se asigure, interesul major fiind pe zona de asigurări de locuințe și asigurări medicale (private și de viață).
Profit.ro a fost lansat în septembrie 2015 de mai mulți jurnaliști cu experiență în presa economică din România și funcționează ca o platformă de jurnalism online, completată de secțiuni cu instrumente utile pentru publicul interesat de produse financiare, investiții, oportunități de afaceri. Din punct de vedere editorial, site-ul se concentrează pe analize, știri exclusive, investigații, informații contextualizate și subiecte cu abordări care scapă altor instituții media.
*** Despre eAD Interactive:
Compania eAD Interactive, care deține Profit.ro, are acum în portofoliu 36 de site-uri, cu un inventory de aproape 130 de milioane afișări și peste 23 milioane vizitatori unici, din domenii diverse precum business, sport, science, parenting, auto-moto, travel, culinar, divertisment, news, home & deco și lifestyle feminin. Oferta completă este disponibilă pe www.ead.ro
Lansată în 2015 ca agenție de vânzare publicitate, eAD Interactive a decis să intre pe piața drepturilor sportive și a marketingului sportiv doi ani mai târziu, devenind deținătorul exclusiv al drepturile TV și comerciale pentru Liga 1 Casa Pariurilor.
Din 2018, compania a început să furnizeze servicii de promovare pe stadioanele echipelor din Liga 1, unde vinde în exclusivitate publicitatea pe sistemele de tip LED amplasate pe primul inel.
Din 2019, eAD vinde în exclusivitate și spațiile de publicitate pe televiziunile Look Plus, Look Sport și Profit.ro TV.
*** Despre Clever Media Network:
Grupul Clever este unul dintre cei mai importanți jucători din piața media românească, în portofoliul complet al acestuia intrând 11 canale TV (PRIMA TV, LOOKSPORT +, LOOKSPORT, LOOKSPORT 2, LOOKSPORT 3, LOOK 4K, PROFIT.RO, AGRO TV, CINEMARATON, COMEDY EST, CINE EST) și 7 site-uri (looksport.ro, lookmedica.ro, agro-tv.ro, profit.ro, primatv.ro, focusprimatv.ro și servuscluj.ro).