Mark Zuckerberg a anunțat noi funcții pentru susținerea afacerilor și a cumpărăturilor: magazine pe WhatsApp și Marketplace, Instagram Visual Search și Shops Ads.
Instagram Visual Search va ajuta utilizatorii să descopere produse pe baza imaginilor care îi inspiră, a scris Zuckerberg, glumind că el va folosi această funcție pentru a găsi mai multe tricouri gri, arată news.ro.

În privința magazinelor pe Marketplace, șeful Facebook a scris că ”peste 1 milion de oameni utilizează lunar Marketplace, așa că vom facilita ca afacerile să își aducă magazinele pe Marketplace, pentru a ajunge la mai mulți oameni”.
De asemenea, Zuckerberg a anunțat că în curând utilizatorii vor putea vizualiza un magazin în WhatsApp și vor putea discuta cu reprezentanții acestuia înainte de a cumpăra ceva.

”Tot ce vor avea de făcut firmele va fi să creeze un magazin, iar acesta va funcționa pe Facebook, Instagram și WhatsApp”, a explicat acesta.
În cazul Shop Ads, Facebook va lansa reclame noi, pentru a personala experiența cumpărăturilor și pentru a îndruma utilizatorii către o colecție gestionată de un magazin.