Litoralul românesc începe să se alinieze tendinței din străinătate, unde "trei stele" începe să devină cea mai mică clasificare pentru un hotel, iar unitățile clasificate superior sunt cele mai căutate, spune Viorel Pepi, administratorul hotelului de 3 stele Olimpic din Jupiter, în care investește acum pentru a-i ridica gradul de confort la 4 stele. Cel mai căutat produs turistic din sudul litoralului românesc începe să devină all inclusive-ul de patru stele, afirmă hotelierul.
Viorel Pepi a cumpărat hotelul Olimpic din stațiunea Jupiter în 1999, iar în primii ani acesta a funcționat la standardul de 2 stele. După o perioadă, Pepi a constatat că pretențiile turiștilor români încep să crească, așa că a investit și, în urmă cu șase ani, a ridicat gradul de confort al hotelului la 3 stele. Cu doi ani în urmă, văzând că all inclusive-ul începe să fie tot mai căutat pe litoral, a dezvoltat și această facilitate la hotelul său.
Acum, hotelul de 3 stele și 220 de camere va trece printr-o nouă transformare și, în urma unor investiții, va deveni de 4 stele. Sunt efectuate redecorări ale spațiilor publice, este remodelată recepția, sunt construite piscine atât pentru adulți, cât și pentru copii, sunt amenajate spații de joacă în interior și exterior, spații pentru fitness și spațiu pentru distrații - biliard, teren de tenis și altele.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
"Ne aliniem la trendul din străinătate, unde 3 stele va rămâne, cât de curând, ultima clasificare. Pretențiile turiștilor cresc foarte mult. Pe litoralul românesc, în ultima vreme, locațiile clasificate superior se umplu primele și după aceea urmează celelalte", spune Viorel Pepi pentru Profit.ro. El arată că hotelul experimentează de doi ani și un serviciu all inclusive, dar a constatat că acest produs este mai apreciat la 4 stele decât cel de la 3 stele. Practic, cel mai căutat produs de pe litoral este all inclusive-ul de 4 stele, crede Pepi. Pentru 4 stele all inclusive, o familie trebuie să plătească în plus câteva sute de lei.
Pe de altă parte, și majoritatea turiștilor străini, care în ultimii ani ajung într-un număr tot mai mare pe litoral, caută all inclusive de 4 stele. Pe litoralul cu care România concurează cel mai puternic, cel bulgar, acest produs este cel mai căutat, inclusiv de către turiștii români. "Datorită cererii mari pe all inclusive la 4 stele vrem să trecem la acest nivel", indică hotelierul strategia pregătită pe litoral pentru următoarea vară.