După ce l-au scos, fără succes, la vânzare cu 17 milioane de euro în urmă cu cinci ani, proprietarii hotelului Royal din București au găsit o altă soluție. În vara acestui an, hotelul va fi afiliat la brandul Mercure și va fi a doua unitate cu acest nume din România.
Contractul dintre investitor și lanțul hotelier Accor, care deține brandul Mercure, a fost semnat, iar rebranduirea va fi operată la sfârșitul primului semestru din 2017, după ce hotelul a fost renovat complet și adaptat la standardele de brand. Royal va intra, astfel, în AccorHotels, una din cele mai mari rețele hoteliere din lume, cu peste 4.500 de hoteluri care cumulează mai mult de 500.000 de camere și 17 branduri worldwide.
"Hotelul va deveni cu adevărat un hotel de 4 stele remarcabil al clasei mid-scale, reflectând repere art deco ale Bucureștiului. Mercure București Unirii va avea 97 de camere și apartamente. Ca toate hotelurile Mercure, va fi un hotel full service cu restaurant, bar, room service și săli de conferințe", a declarat pentru Profit.ro Frank Reul, Area General Manager al Accor pentru Romania, Macedonia și Bulgaria.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Contractul semnat va fi unul de management, ceea ce înseamnă că lanțul hotelier va asigura și conducerea hotelului.
În acest moment există doar un singur hotel Mercure în România - Mercure București City Center. Pe viitor, însă, lanțul și-a propus să ajungă la o rețea de 8-10 hoteluri Mercure atât în București, cât și în alte orașe cheie din România, precum Brașov, Sibiu, Sighișoara, Timișoara, Cluj-Napoca.
Investitorii constănțeni care dețin hotelul Royal mai operează o unitate cu același nume în orașul natal.