Gigantul american Foot Locker CONFIRMĂ că intră cu propriile magazine în România

Gigantul american Foot Locker CONFIRMĂ că intră cu propriile magazine în România

Foto Foot Locker

scris 15 feb 2022

Retailerul american Foot Locker, cu aproape 3.000 de magazine în 28 de țări din America de Nord, Canada, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia și Australia, confirmă că își va deschide propriile magazine în România, informație anunțată anterior de Profit.ro.

Compania confirmă totodată că va deschide primul magazin din România în  AFI Cotroceni,  cel mai mare centru comercial din România.

Urmărește-ne și pe Google News

„Prin deschiderea primului magazin Foot Locker din România în centrul nostru comercial continuăm strategia de diferențiere”, spune Sorin Scîntei, General Manager AFI Cotroceni.

Primul magazin Foot Locker va avea o suprafață totală de 120 de metri pătrați.

Primele orașe vizate de americani sunt București și Brașov, relevă date Profit.ro.

Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmente CITEȘTE ȘI Cefin Trucks, cu afaceri de aproape 90 milioane euro, anunță strategia pe 2022: digitalizare, servicii financiare, creșterea eficientă a vânzărilor, expansiunea rețelei de service. Ford Trucks - lider de piață pe mai multe segmente

Cu sediul central la New York, Foot Locker, celebru inclusiv pentru faptul că uniforma angajaților săi este asemnătoare celei a arbitrilor, are venituri anuale de 7,5 miliarde dolari.

Portofoliul de mărci include Foot Locker, Lady Foot Locker, Kids Foot Locker, Champs Sports, Eastbay, Footaction și Sidestep.

Înființat în anul 1974 în California, Foot Locker are 620 de magazine doar în Europa, în 20 de țări.

De-a lungul anilor, gigantul american a cumpărat diferite firme de pe piață, ultima tranzacție fiind semnată în vara anului trecut, când a achiziționat două lanțuri de magazine de pantofi, pentru un total de aproximativ 1,1 miliarde de dolari, respectiv WSS din California, pentru 750 de milioane de dolari, și retailerul japonez de îmbrăcăminte stradală Atmos, pentru 360 de milioane de dolari.

PROFIT NEWS TV Marius Coman, IoT Country Sales Manager Vodafone România: Eficiența operațională este unul dintre lucrurile pe care companiile le au în vedere atunci când își doresc să implementeze soluții de IoT CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Marius Coman, IoT Country Sales Manager Vodafone România: Eficiența operațională este unul dintre lucrurile pe care companiile le au în vedere atunci când își doresc să implementeze soluții de IoT

În 2017, Profit.ro a anunțat în premieră că un alt mare retailer american, gigantul american de articole sportive Under Armour, al doilea în domeniu din SUA, după Nike, intră în România cu două magazine proprii.

Ulterior, Under Armour a început să se extindă pe piața locală.

viewscnt
Afla mai multe despre
foot locker
romania
magazine