Retailerul american Foot Locker, cu aproape 3.000 de magazine în 28 de țări din America de Nord, Canada, Europa, Orientul Mijlociu, Africa, Asia și Australia, confirmă că își va deschide propriile magazine în România, informație anunțată anterior de Profit.ro.
Compania confirmă totodată că va deschide primul magazin din România în AFI Cotroceni, cel mai mare centru comercial din România.
„Prin deschiderea primului magazin Foot Locker din România în centrul nostru comercial continuăm strategia de diferențiere”, spune Sorin Scîntei, General Manager AFI Cotroceni.
Primul magazin Foot Locker va avea o suprafață totală de 120 de metri pătrați.
Primele orașe vizate de americani sunt București și Brașov, relevă date Profit.ro.
Cu sediul central la New York, Foot Locker, celebru inclusiv pentru faptul că uniforma angajaților săi este asemnătoare celei a arbitrilor, are venituri anuale de 7,5 miliarde dolari.
Portofoliul de mărci include Foot Locker, Lady Foot Locker, Kids Foot Locker, Champs Sports, Eastbay, Footaction și Sidestep.
Înființat în anul 1974 în California, Foot Locker are 620 de magazine doar în Europa, în 20 de țări.
De-a lungul anilor, gigantul american a cumpărat diferite firme de pe piață, ultima tranzacție fiind semnată în vara anului trecut, când a achiziționat două lanțuri de magazine de pantofi, pentru un total de aproximativ 1,1 miliarde de dolari, respectiv WSS din California, pentru 750 de milioane de dolari, și retailerul japonez de îmbrăcăminte stradală Atmos, pentru 360 de milioane de dolari.
CITEȘTE ȘI PROFIT NEWS TV Marius Coman, IoT Country Sales Manager Vodafone România: Eficiența operațională este unul dintre lucrurile pe care companiile le au în vedere atunci când își doresc să implementeze soluții de IoTUlterior, Under Armour a început să se extindă pe piața locală.