FOTO La 20 de ani, brandul italian de lux Elisabetta Franchi intră discret în România

FOTO La 20 de ani, brandul italian de lux Elisabetta Franchi intră discret în România
scris 12 dec 2018

Brandul italian de modă Elisabetta Franchi, deținut prin compania Betty Blue SpA de designerul cu același nume, a intrat discret în România prin deschiderea unui magazin mono-brand, în incinta hotelului Marriott din București, parte a unei strategii de extindere în sud-estul Europei.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

În paralel, marca italiană a lansat un showroom de 350 metri pătrați la Moscova, deschizând și magazine în Bulgaria, Cehia, China și Hong Kong și pregătindu-se să se extindă pe piața americană.

Urmărește-ne și pe Google News

Fondat în 1998 la Bologna, brandul de lux a avut anul trecut afaceri de peste 110 milioane euro și mizează în acest an pe o cifră de 115 milioane euro. Compania are la nivel global peste 200 de angajați.

Tranzacție: Frații Sharkey își fac exit-ul din afacerea ParkLake, la 2 ani de la deschidere. În acest moment nu mai au niciun proiect în România. Surse: Evaluare de circa 80 milioane euro CITEȘTE ȘI Tranzacție: Frații Sharkey își fac exit-ul din afacerea ParkLake, la 2 ani de la deschidere. În acest moment nu mai au niciun proiect în România. Surse: Evaluare de circa 80 milioane euro

La acest moment, compania deține 91 magazine mono-brand, din care 25 în Italia.

FOTO La 20 de ani, brandul italian de lux Elisabetta Franchi intră discret în România

 

viewscnt
Afla mai multe despre
elisabetta franchi
brand
moda
discret