Brandul italian de modă Elisabetta Franchi, deținut prin compania Betty Blue SpA de designerul cu același nume, a intrat discret în România prin deschiderea unui magazin mono-brand, în incinta hotelului Marriott din București, parte a unei strategii de extindere în sud-estul Europei.
Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider
În paralel, marca italiană a lansat un showroom de 350 metri pătrați la Moscova, deschizând și magazine în Bulgaria, Cehia, China și Hong Kong și pregătindu-se să se extindă pe piața americană.
Fondat în 1998 la Bologna, brandul de lux a avut anul trecut afaceri de peste 110 milioane euro și mizează în acest an pe o cifră de 115 milioane euro. Compania are la nivel global peste 200 de angajați.
CITEȘTE ȘI Tranzacție: Frații Sharkey își fac exit-ul din afacerea ParkLake, la 2 ani de la deschidere. În acest moment nu mai au niciun proiect în România. Surse: Evaluare de circa 80 milioane euroLa acest moment, compania deține 91 magazine mono-brand, din care 25 în Italia.