Comisarii de la Protecția Consumatorilor au amendat cu 95.000 de lei hotelurile bucureștene Ambasador, Novotel și Continental București Nord în urma controalelor efectuate în ultimele două zile.
Potrivit unui comunicat al Autorității Naționale pentru Protecția Consumatorilor, în cazul acestora au fost decise și măsuri complementare amenzilor, precum oprirea temporară a prestării de servicii până la remedierea deficiențelor pentru 16 camere de la Hotel Continental București Nord (pentru acestea fiind propusă și închiderea temporară pentru o perioadă de până la 6 luni), 35 camere de la Hotel Ambasador și două camere de la Hotel Novotel. Totodată, a fost dispusă oprirea temporară a prestării de servicii până la remedierea deficiențelor pentru trei agregate frigorifice de la Hotel Continental București Nord și Novotel, relatează Agerpres.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Abaterile constatate de echipele de control, în spațiile destinate alimentației publice, au fost: utilizarea unor grătare și cuptoare neigienizate corespunzător, utilizarea unor ustensile de bucătărie neprofesionale, cu grad ridicat de uzură, utilizarea unor agregate frigorifice neigienizate corespunzător, cu grătare cu vopsea exfoliată, urme de rugină, chedere depreciate, cu ventilatoare care prezentau depuneri de praf și impurități, folosirea unor produse alimentare fără eticheta cu elemente de identificare și caracterizare, precum și fără data limită de consum, nerespectarea condițiilor de temperatură pentru păstrarea unor preparate, depozitare în condiții necorespunzătoare a unor produse alimentare și folosirea unor materii prime cu etichete greu lizibile.
În ceea ce privește neregulile găsite în spațiile de cazare, comisarii ANPC au constatat folosirea unor camere neigienizate, cu condiții igienico-santiare precare, cu protecții de saltea rupte, cu fire de păr, saltele și pilote pătate, perdele arse, rugină în băi, mochetă pătată, peticită, atât în camera, cât și pe holuri, depuneri de praf, lipsa plaselor împotriva insectelor, la ferestre și folosirea în camere a unor mape cu informații incomplete pentru turiști.
CITEȘTE ȘI Turcii de la Superlit vând aparatele de producție din România, după concedieri de angajațiControalele Comisariatului pentru Protecția Consumatorilor din Municipiul București (CPCMB) care au vizat cele patru hoteluri au fost realizate în perioada 4-5 iulie 2022.
"Pentru a avea stele, trebuie să le meriți și să știi să le păstrezi. Dacă nu poți întreține un hotel, nu îl mai ține deschis, doar pentru a încasa. Iar dacă vin bani, nu uita să investești în propria afacere. Mă întreb: și aici am supărat pentru că am venit în control? Și aici există teorii ale conspirației?", a declarat Horia Constantinescu, președintele ANPC, potrivit comunicatului citat.