FOTO Confirmare: Retailerul low-cost japonez cu cea mai rapidă expansiune, ajuns în 5 ani la afaceri de aproape 2 miliarde dolari datorită prețurilor reduse, a intrat în România

FOTO Confirmare: Retailerul low-cost japonez cu cea mai rapidă expansiune, ajuns în 5 ani la afaceri de aproape 2 miliarde dolari datorită prețurilor reduse, a intrat în România

Brandul japonez Miniso, specializat în comercializarea de produse tradiționale alimentare, dar și de îngrijire personală și întreținere a locuinței, remarcat pe piață drept startup-ul cu una dintre cele mai rapide expansiuni, în condițiile în care a ajuns în numai 5 ani, în special datorită prețurile reduse, la peste 3.000 de magazine și afaceri de 1,8 miliarde de dolari anul trecut, a intrat în România și pregătește deschiderea a peste 40 de magazine.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Operațiunea, anunțată de Profit.ro la jumătatea lunii trecute, este confirmată acum prin anunțul de rezervare a unui spațiu în complexul comercial Veranda Mall din București.

Urmărește-ne și pe Google News

Profit.ro a anunțat anterior că primele 5 magazine vor fi deschise în acest an, în mall-urile din București, iar până în 2020, conform planurilor, compania va depăși 40 de magazine în Capitală și în alte orașe.

FOTO Confirmare: Retailerul low-cost japonez cu cea mai rapidă expansiune, ajuns în 5 ani la afaceri de aproape 2 miliarde dolari datorită prețurilor reduse, a intrat în România

Miniso a fost fondat, în Japonia, în 2013 de designerul japonez Miyake Junya și omul de afaceri chinez Ye Guofu și a deschis până astăzi peste 3.000 de magazine în circa 60 de țări și regiuni, inclusiv în Statele Unite, Canada, Rusia, Singapore, Emiratele Arabe Unite, Coreea, Malaezia, Hong Kong (China).

O nouă platformă de livrare de mâncare, cu sediul în Columbia, a intrat în România CITEȘTE ȘI O nouă platformă de livrare de mâncare, cu sediul în Columbia, a intrat în România

Filosofia retailerului low-cost, astăzi cu sediul în Guangzhou, China, este de a actualiza produsele comercializate o dată pe săptămână și de a le vinde cu prețuri cuprinse pornind de la 1,5 dolari.

Pe acest fond, afacerile retailerului au urcat vertiginos, de la 750 milioane dolari în 2015 la 1,5 miliarde dolari în 2016 și 1,8 miliarde dolari în 2017.

viewscnt
Afla mai multe despre
miniso
retailer