EXCLUSIV Grupul italian Landi Renzo ia în calcul închiderea producției în România și centralizarea operațiunilor în Polonia

EXCLUSIV Grupul italian Landi Renzo ia în calcul închiderea producției în România și centralizarea operațiunilor în Polonia

Landi Renzo

scris 19 sep 2017

Grupul italian Landi Renzo, furnizor de sisteme alimentare carburanți alternativi (GPL, GNC) pentru brandurile Renault, Skoda, Suzuki, Toyota, Citroen, Fiat, Peugeot, cu venituri de 184 milioane euro anul trecut, ia în calcul închiderea producției în România și centralizarea operațiunilor în Polonia, păstrând pe piața locală activitatea comercială și de suport tehnic. Decizia finală va fi luată după consultarea cu Renault-Dacia, unul dintre principalii clienți ai italienilor în România.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Contactați de Profit.ro, oficiali ai companiei nu au comentat.

Urmărește-ne și pe Google News
După nici 2 ani, miliardarul Warren Buffett a desființat abrupt prima sa afacere directă în România CITEȘTE ȘI După nici 2 ani, miliardarul Warren Buffett a desființat abrupt prima sa afacere directă în România
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Mișcarea face parte din planul italienilor de a-și concentra eforturile pe criteriile de eficiență maximă începând cu anul viitor si are in vedere inclusiv relocarea producției dintr-un site italian tradițional, Lovato.

La acest moment, filiala locală a Landi Renzo, cu 13 angajați, funcționează în incinta uzinei Dacia din Mioveni, de unde furnizează componente și către Maroc, Turcia, Slovenia pentru vehiculele Lodgy, Dokker, Clio si Twingo.

Anul trecut, firma din România a avut afaceri de peste 16 milioane lei.

EXCLUSIV Nou calendar în care firmele sunt obligate să utilizeze case de marcat cu jurnal electronic. Guvernul renunță la ideea unui termen unic CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Nou calendar în care firmele sunt obligate să utilizeze case de marcat cu jurnal electronic. Guvernul renunță la ideea unui termen unic

"Afacerea în România a fost lansată într-un angrenaj cu Renault, astfel că decizia finală va fi luată în comun. Nu vor fi însă afectate operațiunile comerciale și de suport tehnic", au precizat pentru Profit.ro surse apropiate.

O discuție în acest sens este programată pentru finalul săptămânii, în Italia.

viewscnt
Afla mai multe despre
landi renzo
polonia
pitesti
auto