EXCLUSIV FOTO Liderul pieței de încălțăminte din Turcia, care a preluat brandul emblematic al Italiei, va intra în România cu magazine proprii

EXCLUSIV FOTO Liderul pieței de încălțăminte din Turcia, care a preluat brandul emblematic al Italiei, va intra în România cu magazine proprii

Foto Flo

scris 12 oct 2022

Compania turcă FLO Retailing, liderul pieței de încălțăminte din Turcia, va intra în România cu magazine proprii, conform informațiilor Profit.ro.

Înainte de a fi prezentată aici, informația a fost anunțată cu mult înainte pe Profit Insider

Ce se va întâmpla pe piața de retail din România, cum pot fi atrași mai mulți clienți profitând de ridicarea restricțiilor, cum poți îmbina eficient canalul de vânzare online cu magazinul fizic va fi explicat la PROFIT E-Commerce.

Videoconferința, programată pentru 13 octombrie, este organizată cu sprijinul Alpha Bank și Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO), urmând să fie transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV

Pe piață din 1960, FLO Retailing, cu sediul în Istanbul, are astăzi peste 10.000 de angajați direct și 35.000 de persoane care vând anual 50 de milioane de perechi de pantofi. 

Urmărește-ne și pe Google News
EXCLUSIV LIFE IS HARD pregătește un fond de 1 milion de euro care va intra ca acționar în firme focusate pe digitalizarea serviciilor și aplicarea unor tehnologii noi în asigurări CITEȘTE ȘI EXCLUSIV LIFE IS HARD pregătește un fond de 1 milion de euro care va intra ca acționar în firme focusate pe digitalizarea serviciilor și aplicarea unor tehnologii noi în asigurări

Compania a început extinderea în Europa prin achiziționarea Lumberjack, brandul emblematic al Italiei, în 2012.

În 2016, FLO Retailing a realizat cea mai mare achiziție din ultimii ani, preluând German HR Group, care deține al doilea cel mai mare brand de retail de pantofi din Europa, Reno, împreună cu Capiton AG, cea mai importantă companie de investiții din Germania.

Având la acest moment peste 650 de magazine în 21 de țări de pe 3 continente, compania sse pregătește să deschidă în perioada imediată154 de magazine, dintre care 102 în străinătate, inclusiv în România, conform datelor Profit.ro.

Vizând să dubleze numărul de magazine din străinătate cu noi unități, compania intenționează să-și crească cifra de afaceri de la 6,4 miliarde lire turcești (355 milioane euro) anul trecut la 12,5 miliarde lire (693 milioane euro).

Vânzările internaționale reprezintă 25% din întreaga cifră de afaceri a mărcii. FLO își propune să crească această cotă la 50% pe termen mediu.

EXCLUSIV VIDEO Creatorii primului serial despre geto-daci negociază să preia cinematografele de stat ale istoricei RomâniaFilm și să le aducă în era blockchain și NFT CITEȘTE ȘI EXCLUSIV VIDEO Creatorii primului serial despre geto-daci negociază să preia cinematografele de stat ale istoricei RomâniaFilm și să le aducă în era blockchain și NFT

Alături de brandul FLO, compania comercializează și mărcile Kinetix, Polaris, Lumberjack, Butigo, Dockers by Gerli.

În 2019, FLO a ajuns la un acord cu retailerul american Nine West, care preluase drepturi de licență pentru Turcia, obținând distribuirea exclusivă a Nine West în Marea Britanie, Germania, Italia, Spania, Portugalia, Franța, Suedia și Elveția.

Anterior, în 2018, retailerul american de îmbrăcăminte și încălțăminte pentru femei și pantofi Nine West, prezent atunci în România cu un magazin în complexul comercial Shopping Băneasa, a solicitat protecție împotriva falimentului, în baza unui plan de reorganizare care prevede renunțarea la afacerea cu încălțăminte, după ce a pierdut piața de pantofi sportivi.

FLO a obținut și drepturile de licență ale brandului Lotto pentru 41 de țări.

viewscnt
Afla mai multe despre
turcia
incaltaminte
flo