Heineken, al doilea mare producător de bere la nivel mondial și local, operând în România din 2003, când a achiziționat firma Brau Union, a intrat pe pierdere pe piața locală, cu un minus de aproape 34 milioane lei, pentru prima dată în ultimii 10 ani.
În intervalul 2008-2017, producătorul berii Heineken a fost permanent pe profit în România, ajungând în 2017 la un plus de 129,7 milioane lei, cu afaceri de 1,16 miliarde lei.
Anul trecut, însă, conform datelor raportate acum, compania, cu afaceri de 1,17 miliarde lei, a avut o pierdere de 33,8 milioane lei.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV Grupul Auchan începe peste doi ani un proiect mixt de 50 milioane de euro în Reșița. Vizează și achiziția unui teren în Bucureștii Noi din CapitalăÎn România, compania are peste 1.170 de angajați.
În vara anului trecut, Heineken a raportat la nivel global rezultate sub așteptări.
CITEȘTE ȘI FOTO Unitatea militară unde a fost executat Ceaușescu, transformată în mall. Lucrările au începutHeineken a intrat în România în 2003, când a achiziționat firma Brau Union.
Astăzi, Heineken este al doilea mare producător de bere din România, după Ursus Breweries, și deține patru fabrici, în Craiova, Constanța, Miercurea Ciuc și Târgu Mureș.
Producătorul are în portofoliu branduri precum Ciuc, Bucegi, Silva, Golden Brau, dar și Gambrinus sau Amstel.