Tudor Maxim, care administrează cea mai mare rețea de hosteluri din România și deține și o agenție de publicitate neconvențională, intră pe o nouă nișă, lansând astăzi Pura Vida Huts, o platformă de închirieri de vanuri retro, campere și rulote vintage, mașini de epocă și tiny houses. Principalii clienți vizați sunt sponsorii festivalurilor (bănci, lanțuri de retail sau companii de telefonie mobilă), care să închirieze o mașină vintage ce poate fi folosită și ca punct de vânzare, dar și ca spațiu mobil pe care să fie amplasate reclame. Maxim spune pentru Profit.ro că vrea, ca parte din acest proiect, să vândă în străinătate căsuțe de lemn pe roți, pe care le construiește în Bucovina.
Tudor Maxim, administratorul celei mai mare rețele de hosteluri din România, Pura Vida, cu cinci unități proprii și trei închiriate, a intrat în lumea publicității în 2005, când a lansat agenția Elevate, specializată în reclame neconvenționale, mai întâi în lifturi (3.000 de blocuri, urmate de clădiri de birouri și hoteluri) și mai apoi în toalete publice. Acum, Maxim intră pe o altă nișă și lansează Pura Vida Huts, o platformă de închirieri de vanuri retro, campere și rulote vintage, mașini de epocă și tiny houses (căsuțe din lemn pe roți). Acestea pot fi un mijloc de publicitate mobil prin orașe sau staționar, la intrările în clădirile de birouri, mall-uri și alte zone cu trafic intens.
Toate vehiculele din portofoliul firmei (12 vanuri retro, șase campere, două rulote vintage și o tiny house) pot fi închiriate de la o zi până la un an și pot fi folosite pentru festivaluri, evenimente private sau corporate, ședințe foto sau video. Tarifele de închiriere sunt de 60-90 de euro pe zi. "În aceste vechicule se poate instala un DJ, se poate servi mâncare, pot fi folosite drept cafenele mobile sau baruri pe roți, iar în paralel pot fi colantate sau acoperite cu panouri publicitare", spune Tudor Maxim pentru Profit.ro.
CITEȘTE ȘI Efectul concurenței cu Airbnb și Booking și al efervescenței pe piață: proprietarii hotelurilor vechi încep din nou, după criză, să investească în remodelări de camere. De ce un hostel are note mai mari ca un hotel de 4 steleEl crede că principalii clienți vor fi sponsorii principali ai festivalurilor (bănci, lanțuri de retail sau companii de telefonie mobilă), dar și frizeri care vor să-i tundă pe corporatiști și-și instalează "biroul mobil" în fața unei clădiri de birouri, agenții de turism ambulante sau showroom-uri pe roți.
În paralel, Maxim și-a propus să vândă în străinătate așa numitele tiny houses, căsuțe pe roți, pe care le construiește din lemn în Bucovina și care costă începând de la 20.000 de euro și pot avea trei încăperi (dormitor cu baie, living cu o canapea și mansardă cu pat).