Medicover România a primit în ultimele șase luni multe solicitări pentru a dezvolta un produs de asigurare de sănătate, a explicat șeful furnizorului de servicii medicale private, Adrian Peake, în cadrul evenimentului ”Abonament medical, asigurare de sănătate sau amândouă? Ce câștigă pacientul?”, organizat de Profit.ro.
”Motivul pentru care Medicover a intrat pe piața asigurărilor de sănătate este, în primul rând, pentru că clienții au cerut așa ceva. Au vrut să aibă posibilitatea de a alege (...) și mai degrabă, în ultimele șase luni, clienții au venit să ne ceară din ce în ce mai multe asigurări”, a explicat șeful Medicover.
Cu toate acestea, cea mai mare parte a businessului Medicover pe piața locală este reprezentată în continuare de abonamentele medicale. Tendința este ca, în timp, acest lucru să se schimbe în favoarea asigurărilor de sănătate..
28 noiembrie - Profit Financial.forum
Recent, Medicover a anunțat că a lansat asigurarea de sănătate pentru angajați, serviciu dedicat clienților corporate. Pachetele de asigurare de sănătate permit companiilor să aleagă acele servicii și intervenții pe care le consideră necesare pentru angajații lor: de la analize și investigații, la protocol de sarcină și intervenții chirurgicale complexe. Clienții au, de asemenea, posibilitatea de a-și personaliza programul de plată a primelor.
”Asigurările sunt foarte bine reglementate, ceea ce înseamnă că serviciile sunt la un nivel de calitate foarte ridicat. Educația, de asemenea, este un subiect important, iar noi, furnizorii de servicii, trebuie să avem acest rol de a educa cu privire la sănătate. Asigurările sunt o parte din soluție, dar nu singura”, a spus Adrian Peake.
El nu a exclus posibilitatea de a colabora cu alte rețele de clinici private pentru dezvoltarea sistemului de asigurări voluntare de sănătate.
”Soluția nu poate fi decât una a sistemului. Mi-ar plăcea ca industria să fie una mai matură, dar aș vedea o colaborare în întreaga industrie, pentru că nu există o soluție individualizată, a statului sau a unei clinici private, ci una a întregului sistem”, a spus șeful Medicover România.
CITEȘTE ȘI Sorin Mititelu, UNSAR: România cheltuiește cu asigurările private de sănătate 0,01% din PIB, de 80 de ori mai puțin decât media europeanăAbonamentele medicale au ca scop prevenția și țin de un singur furnizor de servicii medicale private, în timp ce asigurarea de sănătate, care acoperă serviciile spitalicești, poate angrena mai multe clinici medicale, din România sau din străinătate.
În cele 14 țări din Europa Centrală și de Est în care Medicover este prezentă, fie au doar cu abonamente medicale, fie doar cu asigurări, fie amândouă (cum este cazul Poloniei).
Grupul Medicover este prezent de 20 ani pe piața serviciilor medicale private din România și dispune de o rețea de 17 clinici proprii în București și în țară (Timișoara, Cluj-Napoca, Constanța, Iași, Ploiești, Brașov, Galați) și un spital generalist - Spitalul Medicover.
La nivel internațional, grupul are o experiență de peste zece ani pe piața asigurărilor de sănătate, în țări precum Suedia, Polonia și Ungaria.
Grupul suedez este unul dintre cei mai mari furnizori de servicii medicale private din Europa Centrală și de Est și oferă servicii medicale integrate pacienților din 14 țări (România, Polonia, Suedia, Turcia, Ungaria, Germania, Marea Britanie, Ucraina, Belarus, Bulgaria, Serbia, Georgia, Republica Moldova, Rusia), cu 100 de clinici Medicover, 80 de laboratoare, 300 puncte de recoltare, peste 6,5 milioane de pacienți anual și peste 12.000 de angajați.
Evenimentul ”Abonament medical, asigurare de sănătate sau amândouă? Ce câștigă pacientul?” a fost organizat de Profit.ro cu sprijinul UNSAR și Medicover.