UPDATE 16:00 Valoarea tranzacțiilor online de Black Friday ajunsese la 50,1 milioane de lei în intervalul 00.00 - 14.30, cu 7.000 lei mai mult decât în ediția de anul trecut, iar coșul mediu de cumpărături online era de 703 de lei, potrivit datelor transmise de PayU România. Retailerii se așteaptă să aibă vânzări de trei ori mai mari față de ediția din 2015 a Black Friday, scrie News.ro.
Numărul tranzacțiilor ajunsese, la ora 14.30, la 71.382.
UPDATE 10:50 Valoarea tranzacțiilor online de Black Friday ajunsese la 19,9 milioane de lei în intervalul 00.00- 09.36, iar coșul mediu de cumpărături online era de 832 de lei, potrivit datelor transmise de PayU România. Din tranzacțiile online înregistrate de retaileri în intervalul 00.00- 09.36, circa 70% au fost pentru produse IT&C, 7% pentru fashion, iar 14% pentru alte categorii din retail, potrivit datelor transmise News.ro de către PayU România.
Cea mai mare tranzacție online de Black Friday, din intervalul 00.00-09.36, a fost de 143.000 de lei.
ȘTIREA INIȚIALĂ Valoarea tranzacțiilor de Black Friday din acest an a ajuns la peste 6,7 milioane de lei în intervalul 00.00- 08.00, iar numărul de tranzacții a fost 8.737, a declarat vineri managerul PayU România, Marius Costin, care a mai spus că în primele opt ore ale Black Friday din acest an coșul mediu de cumpărături a fost de 774 de lei, în creștere cu 22% față de datele înregistrate pentru Black Friday din 2015.
Cea mai mare tranzacție de Black Friday din acest an, din intervalul 00.00-08.00, a fost de 143.000 de lei.
PayU România estimează că valoarea tranzacțiilor din acest an de Black Friday va ajunge la 110 milioane lei, în creștere cu 60% față de aceeași perioadă din 2015.
“La ora 08.13, numărul de tranzacții pe minut înregistrat de Black Friday a ajuns la 500, în timp ce anul trecut vârful a fost de 200 de tranzancții pe minut”, a spus Costin.
Black Friday este ziua care urmează Zilei Recunoștinței în Statele Unite și care deschide sezonul de cumpărături de Crăciun. Comercianții români au preluat acestă sărbătoare, dar unii retaileri anunță reduceri și înainte sau după ziua evenimentului.
CITEȘTE ȘI Mașini, apartamente, bilete de avion, vacanțe exotice, bijuterii, servicii medicale, contracte de electricitate, scule și unelte - pregătite pentru Black FridayCele mai mari companii care oferă reduceri cu ocazia Black Friday în România sunt eMag.ro, evoMag, Elefant.ro, Flanco, Ikea sau Carrefour.
Mai multe site-uri, inclusiv cel al eMag, au picat din cauza traficului intens.
În România, PayU lucrează cu parteneri precum Telekom, BlueAir, Paravion, eMag, UPC, Elefant.ro, Altex, Flori de Lux, Magnolia, NN Asigurari, Allianz Direct, Eventim.ro, Decathlon, Fashion Days și alții. PayU este divizia de plăți online a Naspers Ltd, grupul media sud-african fondat în 1915, ce oferă servicii în peste 133 de țări.