TikTok pare să construiască un lanț de aprovizionare pentru comerț electronic în SUA.
Ce se va întâmpla pe piața de retail din România, cum pot fi atrași mai mulți clienți profitând de ridicarea restricțiilor, cum poți îmbina eficient canalul de vânzare online cu magazinul fizic va fi explicat la PROFIT E-Commerce.
Videoconferința, programată pentru 13 octombrie, este organizată cu sprijinul Alpha Bank și Asociației Române a Magazinelor Online (ARMO), urmând să fie transmisă în direct și la PROFIT NEWS TV
Compania angajează acum oameni pentru centre de depozitare, procesare și livrare a produselor, conform Axios.
În locul unei divizii proprii de transport, anunțurile de angajare sugerează că TikTok va colabora cu vânzătorii pentru livrarea produselor.
În al treilea trimestru al anului, oamenii au investit mai puțini bani în aplicații. Performerul perioadei este TikTok, care rămâne aplicația cu cele mai mari încasări pentru al patrulea trimestru consecutiv.
Utilizatorii au plătit în al treilea trimestru al anului 31,6 miliarde de dolari pentru aplicații mobile. Cifra reprezintă o scădere anuală de 4,8%, pe fondul unei ușoare scăderi a download-urilor cu un procent, conform Sensor Tower.
Luând în calcul și Douyin (varianta pentru China a platformei sociale), TikTok a câștigat în T3 914,4 milioane de dolari. 433,5 de milioane dintre aceștia, adică 47%, au fost atrași de Douyin în China.
Pentru al patrulea trimestru la rând, TikTok este aplicația cu cele mai mari venituri. Aceasta a fost pe primul loc în App Store după veniturile realizate, iar în Google Play a fost depășită doar Google One, serviciu de stocare cloud împins puternic în față de gigantul american pe propria platformă.
În continuare platforma Apple le aduce dezvoltatorilor mai mulți bani decât cea gestionată de Google. App Store a generat de peste două ori mai mulți bani decât Google Play și suferă și o scădere mai mică în ultimul trimestru.
App Store a generat venituri de 21,2 miliarde de dolari în T3, cu 2,3% mai puțin decât anul trecut. Scăderea anuală a fost mai accentuată în cazul Google Play, care a pierdut 9,6%, după ce le-a adus dezvoltatorilor 10,4 miliarde de dolari.
Google Play suferă și o scădere cu 2,2% în ceea ce privește numărul download-urilor. Asta în vreme ce același indicator crește cu 3,8% pe App Store.
Cu 196,5 milioane de download-uri în ultimul trimestru pe ambele platforme, TikTok a fost, din nou, cea mai descărcată aplicație.