Compania Națională Poșta Română a lansat o aplicație mobilă pentru platformele Android, care oferă acces rapid și direct la serviciile online ale operatorului național de servicii poștale.
Cu ajutorul aplicației “Poșta Română”, clienții pot verifica statusul trimiterilor poștale înregistrate cu Track&Trace, își pot calcula singuri tarifele pentru fiecare serviciu în parte, pot căuta un oficiu poștal după mai multe criterii (din localitate, din apropiere, după denumire, oficii PostCollect etc), pot afla un cod poștal și au posibilitatea de a-și crea un cont de utilizator unde pot completa formulare electronice și urmări istoricul pentru toate serviciile cu plată utilizate.
De asemenea, aplicația oferă vizitatorilor care vor avea cont înregistrat și posibilitatea de a accesa servicii cu plată, cum ar fi realizarea de abonamente de presă sau E-mandat, serviciul prin care clienții pot face transfer de bani online. Alte servicii cu plată, disponibile în aplicație, sunt MyPostalcard (creare și expediere de cărți poștale personalizate cu imagini încărcate de pe telefonul mobil), MyMark (creare și expediere de etichete tip timbru, personalizate cu imagini încărcate de pe telefonul mobil) și MyLetter (creare și expediere de plicuri personalizate cu imagini încărcate de pe telefonul mobil).
Serviciile cu plata online vor putea fi folosite doar de către utilizatorii aplicației înregistrați, în timp ce serviciile gratuite vor putea fi utilizate fără crearea unui cont, cu excepția notificărilor Track&Trace. Cei care au deja un cont creat pe site-ul www.posta-romana.ro îl pot utiliza și pentru accesul în aplicația de mobil.
Aplicația este realizată în limba română și poate fi descărcată, gratuit, direct din Google Play Store.