Innobyte, companie românească de dezvoltare software specializată în eCommerce, estimează că va încheia 2020 cu o cifră de afaceri de 1,75 milioane de euro, o creștere de 50% față de anul precedent. De asemenea, profitabilitatea companiei a crescut, Innobyte înregistrând o triplare a indicatorului EBITDA, până la 400.000 euro.
Evoluția pozitivă vine pe fondul contribuției la dezvoltarea serviciilor clienților actuali ai companiei, într-o perioadă dominată de dezvoltarea accelerată a digitalului.
„La începutul anului ne-am propus o cifră de afaceri de 1,4 milioane euro, însă nevoile clienților noștri, într-o perioadă cu provocări digitale majore cum a fost 2020, s-au accelerat și au generat volume de business în consecință. 2020 ne-a solicitat la maximum prezența, iar echipa Innobyte a lucrat la foc continuu pentru a asigura suport companiilor pentru care furnizăm soluții digitale”, spune Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.
Comerțul online a fost, pentru multe afaceri, singurul canal de vânzări care nu a suferit direct pe fondul restricțiilor impuse în contextul pandemic. Multe companii au intrat în 2020 pe segmentul de vânzări online, dar și mai multe au urmărit să-și consolideze poziția și să-și accelereze creșterea pentru a compensa, astfel, încetinirea ritmului din offline.
„Primul trimestru a debutat cu o perioadă de incertitudine în contextul economic imprevizibil. Din luna aprilie am înregistrat, însă, o creștere exponențială a cererii de servicii, fie că vorbim de startup-uri sau de clienți cu o poziție deja consolidată în online. Serviciile oferite de Innobyte folosesc tehnologii moderne și scalabile, iar expertiza avansată în consultanță pe care o deținem a devenit, practic, un avantaj competitiv pentru clienți” a precizat Cătălin Bordei, Managing Partner Innobyte.
Compania este un business 100% românesc și a fost fondată de către omul de afaceri Cătălin Șomfălean, care conduce Innobyte alături de Cătălin Bordei, ambii în rol de managing partners. Amândoi au peste 10 ani experiență în antreprenoriat și mai mult de 15 ani de activitate în comerțul online, dezvoltare software, digital, marketing, telecom și retail.