Brick România pregătește extinderea cu centre regionale în zonele localităților mai mici

Brick România pregătește extinderea cu centre regionale în zonele localităților mai mici
scris 24 aug 2021

Brick România, brand românesc de magazine de bricolaj, home improvement și proiecte DYI, deschide primele centre regionale în zonele localităților mai mici din țară, cu o ofertă de circa 40.000 de tipuri de produse și articole.

În apropierea fiecărui oraș mare în care va fi deschis un magazin Brick, compania intenționează să înființeze și centre regionale pentru locuitorii din zonele limitrofe sau rurale din județul respectiv, ca parte din strategia de dezvoltare și extindere a business-ului. După inaugurarea Brick Ovidiu, cu o investiție totală de 4 milioane de euro, compania se află în prezent în negocieri pentru deschiderea unor centre regionale la Ghimbav și Câmpina.

Urmărește-ne și pe Google News
Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie CITEȘTE ȘI Digitalizarea a devenit o prioritate și pe piața imobiliară. Sectorul proptech este propulsat de pandemie
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

 „Aceste două direcții strategice – dezvoltarea noii platforme online și mărirea rețelei de centre regionale – ne vor permite să ajungem la un public cât mai mare aflat în localități din zone regionale neacoperite de segmentul nostru de activitate. Este vital să fim foarte accesibili, bine poziționați ca proximitate. În zonele mai îndepărtate de orașele mari clienții nu au la dispoziție locații la care pot ajunge ușor pentru a se aproviziona cu produse pentru amenajarea și întreținerea locuinței, oamenii fiind nevoiți să parcurgă distanțe mai mari pentru astfel de achiziții. Prin urmare, ne-am propus ca încă din acest an, special pentru oamenii aflați la confluențele localităților mici, să deschidem centre regionale care să servească nevoilor acestora și să îi scutească de drumurile anevoioase și consumatoare de timp către retail park-urile clasice, dar să și dezvoltăm platforma online care ne va permite să realizăm livrări în toată țara”, spune Oana Nechita, Director Executiv al companiei constănțene.

Primul punct din această serie este centrul regional din orașul constănțean Ovidiu, care se adresează unui areal de 60.000 locuitori, incluzând localitățile Lumina, Mihail Kogălniceanu, Cogealac, Tariverde, Corbu sau Săcele, Năvodari și Mamaia Sat, areal neacoperit comercial până acum în județ. 

De asemenea, pentru locuitorii orașelor mari, Brick România va deschide și magazine centrale, în locații aflate la îndemână, în orașe precum București, Oradea, Satu Mare sau Cluj.

Înființat în anul 2002, magazinul Brick este furnizor de produse universale folosite pentru construirea, întreținerea, amenajarea sau decorarea locuinței. 

VIDEO&FOTO Produse expirate de 7 ani și mizerie, descoperite în localuri din Delta Dunării și litoral CITEȘTE ȘI VIDEO&FOTO Produse expirate de 7 ani și mizerie, descoperite în localuri din Delta Dunării și litoral

După magazinul Brick Constanța deschis în 2002, în ultimii trei ani alte trei noi magazine au fost inaugurate. Astfel, compania constănțeană Brick este prezentă din anul 2017 și pe piața din sudul litoralului prin magazinul Brick Mangalia, în anul 2019 compania a inaugurat magazinul Brick Giurgiu, iar în vara lui 2021 a fost deschis centrul regional Ovidiu. Pentru 2021, Brick România mai are în plan și finalizarea negocierilor pentru locații în Oradea, Satu Mare, Ploiești, Cluj și București.

În prezent, echipa Brick România numără aproximativ 300 de angajați, număr care va crește odată cu deschiderea noilor magazine.

viewscnt
Afla mai multe despre
brick românia
bricolaj
dyi