Retailerul online de produse naturiste Vegis.ro vrea să-și dubleze capacitatea de depozitare, lucrările urmând să înceapă cel mai probabil în luna august a acestui an.
Cum se poate menține și dezvolta pe piață un brand românesc va fi explicat la Videoconferința Profit.ro - Branduri românești - Made in Romania post criză
Evenimentul, organizat împreună cu Lensa și Grupul Nordis, este programat pentru 23 mai, urmând să fie transmis în direct și la PROFIT NEWS TV
DETALII AICI
Compania are închiriat în momentul de față un depozit în Brașov, cu o suprafață de 1.500 metri pătrați, de la compania Flavus Investiții, un distribuitor de energie, controlat de fondul de investiții Cheyne Capital, care a cumpărat în 2007 platforma Tractorul pentru aproximativ 77 de milioane de euro, fără TVA, unde s-a dezvoltat proiectul Coresi.
Investiția în extinderea suprafeței depozitului se ridică la circa 200.000 de euro, aproape 67% din bugetul alocat pe anul acesta. Restul sumei va merge către diversificarea gamei de produse.
28 noiembrie - Profit Financial.forum
„Vom face investiții pe extinderea gamei de produse. Noi acum suntem axați pe produse naturiste și este posibil să o luăm și în alte direcții, să ne diversificăm portofoliul”, a declarat Mihai Bucuroiu, fondator Vegis.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de suplimente alimentare și produse naturiste, bio și vegane de pe piața locală, înființat în urmă cu un deceniu.
Pentru anul acesta, compania vizează creșterea cifrei de afaceri la circa 4,2-4,5 milioane de euro, de la 3,8 milioane de euro înregistrată anul trecut, însă depinde de evoluția pieței și a conflictului de la graniță.
„Când apar perturbări sociale și economice, precum cele de acum, consumatorul fie se gândește de două ori până să facă o achiziție, fie alege produsul mai ieftin. De când a început războiul am simțit că e cumva ca la începutul pandemiei, lumea cumpără produse ieftine, dar în cantități mari. Există clar o schimbare de comportament în achiziție.
Din aprilie însă am început să vedem că oamenii s-au obișnuit și cu războiul. Nu mai e șocul acela de la început. Dar, în general pe online, când sunt astfel de eveniment, scade efectiv traficul. E ca și cum lumea nu mai are chef de cumpărături, e preocupată de altceva”, mai spune Mihai Bucuroiu.
CITEȘTE ȘI Fondator Elrond, startup-ul românesc al momentului: Capitalizarea de piață a Elrond va depăși ...PIB-ul României!Antreprenorul vrea, până la finalul anului, să ajungă la un portofoliu de 20.000 de produse, de la 13.000 câte sunt în prezent.
„Suplimentele alimentare în continuare merg foarte bine, partea de produse alimentare bio, la fel, au început să crească și cosmeticele bio, uleiurile esențiale, și cam tot ce ține de nișele astea fără zahăr, fără gluten. Văd o preocupare a oamenilor în direcția aceasta”, adaugă el.
Pe plan local, piața de produse organice aproape că s-a dublat în pandemie, iar la nivel global a fost evaluată anul trecut la 54 de miliarde de euro.