O posibilă viitoare versiune pentru televizoare a Instagram ar putea reprezenta una dintre piesele de puzzle ale focului din ce în ce mai puternic pe video al platformei de socializare.
Noua aplicație de iPad se deschide direct în Reels, iar următorul update important al versiunii de smartphone va veni cu aceeași schimbare - ambele aspecte făcând parte din noua strategie cu accent pe video.

„Dacă comportamentul și consumul de pe aceste platforme se mută la televizor, atunci trebuie să trecem și noi la televizor”, a declarat Adam Mosseri în cadrul conferinței Bloomberg Screentime.
O aplicație pentru TV ar aduce utilizatorilor un nou mediu în care pot consuma conținut video, exact ceea ce dorește Meta, pentru a concura mai eficient cu TikTok.
Platforma chineză are de mai mult timp o aplicație de TV, iar Instagram, care simte de câțiva ani amenințarea TikTok, nu poate rămâne cu mâinile în sân.
Asta în ciuda faptului că atât TikTok, cât și Instagram, au cea mai mare parte a conținutului video în format vertical, care lasă largi margini negre pe ecranul televizoarelor.
Trecerea la TV nu va schimba însă planurile companiei privind conținutul. Mosseri spune că nu există planuri privind licențierea de conținut sportiv pentru transmisiuni directe, Instagram rămânând o platformă a conținutului generat de utilizatori.