Vânzările retailerilor din AFI Palace Cotroceni au crescut cu 14% în primul trimestru

Vânzările retailerilor din AFI Palace Cotroceni au crescut cu 14% în primul trimestru
scris 23 mai 2016

Vânzările retailerilor din AFI Palace Cotroceni au ajuns la peste 55 de milioane de euro în primul trimestru al acestui an, reprezentând un avans de 14% față de perioada similară a anului trecut.

AFI Europe România a publicat rezultatele financiare obținute în primele trei luni ale anului, raportând un venit operațional net de 10,8 milioane de euro din activele sale generatoare de venit din România, ceea ce reprezintă o creștere cu 12,2 % în comparație cu primul trimestru al anului trecut.

Urmărește-ne și pe Google News

Centrul comercial AFI Palace Cotroceni din București, activul cel mai mare și mai important al companiei, a avut un venit operațional net de peste 8 milioane de euro în T1, rezultat mai mare cu 9,6% față de cele înregistrat în primul trimestru din 2015.

Rezultatele AFI Palace Ploiești continuă să arate creșteri semnificative pentru toți parametrii. Vânzările retailerilor au crescut cu 23% în primele trei lui ale lui 2016 și venitul operațional net s-a apreciat cu 4,6% în comparație cu perioada similară a anului trecut. Gradul de ocupare a centrului comercial din Ploiești este de peste 99%.

AFI va anunța hipermarketul pentru Brașov în câteva săptămâni, după ce Profit a scris că a bătut palma cu Carrefour CITEȘTE ȘI AFI va anunța hipermarketul pentru Brașov în câteva săptămâni, după ce Profit a scris că a bătut palma cu Carrefour

Rezultatele financiare ale clădirilor de birouri AFI Park 1, AFI Park 2 și AFI Park 3 arată o creștere de 33% a venitului operațional net în primul trimestru față de anul trecut. Gradul de ocupare în cele trei clădiri de birouri este de 100%. AFI Park 4 și AFI Park 5, finalizate recent, se apropie, la rândul lor, de o rată de ocupare de 70%.

viewscnt
Afla mai multe despre
afi europe
afi palace cotroceni
mall
vanzari