Un tânăr antreprenor român sponsorizează Juventus Torino

Un tânăr antreprenor român sponsorizează Juventus Torino
scris 2 dec 2020

Antreprenorul Octavian Pătrașcu, specializat în fintech și investitor în startup-uri de tech și real estate, a încheiat un contract de sponsorizare cu Juventus Torino, pentru CAPEX.com, brand deținut de Key Way Group, companie al cărei CEO este. Contractul de sponsorizare include asocieri de brand offline, dar și online.

Key Way Group este un jucător pe piața globală de fintech, activ în mai multe piețe din Europa, Orientul Apropiat și Africa de Sud.

Urmărește-ne și pe Google News
Grupul suedez Holmbergs, unul dintre cele mai mari nume în domeniu, își va stabili hub-ul de producție în România, relocând o parte din producția din Ungaria și Lituania, după tranzacția Te-Rox anunțată în premieră de Profit.ro CITEȘTE ȘI Grupul suedez Holmbergs, unul dintre cele mai mari nume în domeniu, își va stabili hub-ul de producție în România, relocând o parte din producția din Ungaria și Lituania, după tranzacția Te-Rox anunțată în premieră de Profit.ro

„Ne-am dorit o asociere cu Juventus fiindcă și noi, și clienții noștri avem multe afinități cu «Bătrâna doamnă»”, afirmă Octavian Pătrașcu.

În opinia sa, ”Juventus este o echipă întotdeauna surprinzătoare, foarte ambițioasă, capabilă să răstoarne rezultate și să conteste ierarhiile consacrate ale fotbalului”. ”Key Way Group este și el un business disruptiv, un challenger care atacă zona de top a fintechului. Iar Juventus, la fel ca noi, nu e numai o echipă europeană, ci și una de Uefa Champions League, de nivel mondial, și are fani nu numai în Europa, ci peste tot în lume, la fel cum ni-i dorim și noi”, subliniază antreprenorul.

Contractul de sponsorizare încheiat de Pătrașcu include asocieri de brand offline, dar și online.

„Înaintea pandemiei, ne-am extins activitatea cu mai multe sedii, în Europa dar și Abu Dhabi, unde am obținut cea mai valoroasă licență de trading a noastră. Fiindcă suntem un grup cu o componentă tehnologică puternică, în 2020, în contextul pandemiei, am reușit să profităm de mutarea activităților serioase – printre care și investițiile – în online. În primele nouă luni am reușit sa crestem cu peste 80%”, precizează Octavian Pătrașcu.

Asocierea brandului CAPEX.com cu Juventus face parte dintr-o strategie de marketing pe termen lung, care urmărește continuarea acestei creșteri.

„Sursa noastră de inspirație esste strategia adoptată de giganții globali de fintech, ca Betterment.com sau Robinhood.com”, explică Pătrașcu. 

viewscnt
Afla mai multe despre
juventus torino
octavian pătrașcu