Sameday Courier, furnizor principal pe segmentul livrărilor în aceeași zi pentru peste 1.000 de companii mari din România, a fost cumpărat de eMag. Surse din piață au declarat pentru Profit.ro că tranzacția a fost până în 2 milioane de euro.
Sameday Courier este singurul operator de curierat din România specializat în livrările în aceeași zi, atât în țară, cât și în străinătate, în condiții speciale de transport în regim non-stop sau la ore prestabilite și în livrări personalizate, în funcție de nevoile fiecărui client. Serviciile oferite de companie includ și livrările standard – a doua zi, la nivel local, național și internațional, precum și livrări adresate și neadresate, în volume mari și în regim mai puțin accelerat.
În urma tranzacției, Lucian Băltaru, CEO Sameday Courier, deține 20% din acțiuni, iar eMAG 80%, Octavian Bădescu vânzând pachetul deținut în companie.
Până astăzi, compania a fost condusă de Lucian Băltaru, General Performance Manager al Sameday Courier, și Octavian Bădescu, fondator și acționar majoritar al companiei.
În februarie, Octavian Bădescu și Lucian Băltaru au finalizat procedura de ofertă publică pentru prima companie de curierat prezentă pe bursa românească, Sameday Courier, ei spunând atunci că vor redeveni singurii acționari ai companiei.
Evoluția companiei a fost prezentată de Octavian Bădescu pentru Profit.ro AICI.
Sameday Courier își va continua evoluția ca brand independent și va continua dezvoltarea de servicii premium de curierat cum sunt: livrarea în 2 ore în mai multe orașe din țară, livrarea și preluarea produselor în intervale orare, livrarea și instalarea produselor voluminoase, livrarea seara și în week-end.
“Piața de curierat a trecut în era consolidării și creșterii rapide, în care nevoile clienților s-au diversificat și specializat foarte mult. Noi am câștigat multă vizibilitate și am crescut rapid în ultimii ani, aducând pe piață servicii noi de livrare. Mai departe, aveam nevoie de un partener care ne putea ajuta să gestionăm această dezvoltare rapidă. Pentru noi, tranzacția reprezintă o recunoaștere a echipei, a calității serviciilor și a potențialului de dezvoltare pe care Sameday îl are pe piață. Pe lângă noile opțiuni de livrare pentru online, vom continua dezvoltarea serviciilor și pentru celelalte industrii precum, bancar, medical, media&advertising, poștal,” a declarat Lucian Baltaru.
“Este un moment oportun pe piață și compania poate crește accelerat cu o investiție importantă. Am avut mai multe oferte pe care le-am luat în calcul împreună cu Lucian pentru a găsi partenerul potrivit pentru a duce compania la nivelul următor. Cu eMAG am rezonat imediat pe două planuri: au know-how-ul operațional care va dezvolta Sameday și abordarea pro-client pe care ne-am însușit-o și noi încă de la început,” a declarat și Octavian Bădescu, fondator Sameday Courier.
“Sameday Courier are o echipă valoroasă, produse bune și o bază pe care putem construi servicii premium, complementare opțiunilor de livrare actuale, care vor aduce valoare ecommerce-ului dar și celorlalte industrii. Vom investi în tehnologie și echipă pentru a aduce cât mai repede aceste servicii pe piață. De asemenea, vom continua dezvoltarea parteneriatului strategic cu firmele de curierat din piață, în contextul în care numărul de comenzi crește în ritm accelerat, cu peste 50% de la an la an,” a declarat Iulian Stanciu, CEO eMAG.
CITEȘTE ȘI EXCLUSIV AGA-șoc la Zentiva: Acuzații de conflict de interese și deturnare a profiturilor către majoritarul Sanofi. Dragnea, invocat ca bau-bau al multinaționalelor evazionisteAnul trecut, Sameday Courier a raportat o creștere semnificativă a veniturilor realizate, încasările înregistrate de Delivery Solutions, compania care operează brandul Sameday Courier, fiind mai mari cu 56% față de cele din anul precedent și ajungând la 13,47 milioane lei (în comparație cu cele 8,60 milioane lei contabilizate în 2015). Profitul brut realizat de companie a ajuns la 700.000 de lei, în creștere cu 32 % față de cel din 2015, de 530.000 de lei.