Tranzacția prin care L Brands urma să vândă pachetul majoritar la Victoria's Secret, cu două magazine în România, se îndreaptă spre un eșec. Acțiunile au căzut

Tranzacția prin care L Brands urma să vândă pachetul majoritar la Victoria's Secret, cu două magazine în România, se îndreaptă spre un eșec. Acțiunile au căzut
scris 23 apr 2020

Tranzacția prin care L Brands urma să vândă 55% din Victoria's Secret către compania de private equity Sycamore Partners, este aproape de un eșec, după ce măsurile legate de pandemia de Covid-19 adoptate de brandul de lenjerie au stârnit nemulțumirea  fondului de investiții. Acțiunile L Brands au scăzut miercuri seara cu peste 24% la New York.

Sycamore Partners vrea să renunțe la tranzacție și acuză în instanță L Brands de încălcarea condițiilor din acordul de vânzare prin măsurile adoptate ca răspuns la criza coronavirus. Printre aceste măsuri se numără închiderea magazinelor Victoria's Secret din SUA în luna martie și neplata chiriei pentru luna aprilie.

Urmărește-ne și pe Google News
Obligațiunile de 2 milioane euro emise de IFN-ul OMRO, controlat de Bogdan Ciobotaru, administrator la Leumi, First Bank și RCS&RDS, intră la bursă CITEȘTE ȘI Obligațiunile de 2 milioane euro emise de IFN-ul OMRO, controlat de Bogdan Ciobotaru, administrator la Leumi, First Bank și RCS&RDS, intră la bursă

L Brands consideră că motivele invocate de fondul de private equity pentru abandonarea tranzacției nu sunt valide.

Acordul de vânzarea a unui pachet majoritar la Victoria's Secret, pentru 525 de milioane de dolari, a fost confirmat în februarie. L Brands urma să păstreze o participație de 45% la brandul de lenjerie, administrată printr-o companie separată.

CEO-ul L Brands, Les Wexner a decis să demisioneze după acuzații de hărțuire în cadrul companiei, victime fiind angajatele și modelele Victoria’s Secret. Les Wexner a fost criticat și pentru relațiile apropiate cu investitorul Jeffrey Epstein, acuzat de trafic sexual implicând zeci de minore, care i-a administrat averea timp de 20 de ani.

Pe lângă acuzațiile privind hărțuirea și promovarea misoginismului, vânzările companiei au fost afectate și de orientarea cumpărătorilor către online și articole de lenjerie intimă mai confortabile, în detrimentul mall-urilor, respectiv al sutienelor cu "push-up" pentru care marca Victoria's Secret este renumită.

Brandul Victoria’s Secret a fost fondat în 1977 în San Francisco, California, de soții Roy și Gaye Raymond. Numele a fost inspirat de designul magazinului realizat de Gaye Raymond în stilul epocii victoriene. Brandul se adresa inițial bărbaților care voiau să cumpere lejerie intimă pentru partenere, așa că i-au asociat ideea de secret pentru a recrea un nivel de intimitatate cu cumpărătorii. În 1982, Roy Raymond și-a vândut afacerea pentru 1 milion de dolari, iar compania Limited Brands (acum L Brands) a reorientat-o către clientela de sex feminin.
 
viewscnt
Afla mai multe despre
l brands
victoria's secret
vanzare victoria's secret
sycamore partners
hartuire
epstein
ceo victoria's secret