Rottaprint, producător de etichete autoadezive, a încheiat 2019 cu o cifră de afaceri de peste 23 milioane de euro, în creștere cu circa 7% față de anul precedent. Pentru acest an, Rottaprint estimează o creștere de două cifre a veniturilor.
Totodată, Rottaprint anunță investiții de 4 milioane de euro pentru anul acesta. În 2019, compania a derulat investiții de 1,5 milioane de euro în extinderea parcului de utilaje, echipamente pentru dezvoltarea unor noi linii de producție.
Potrivit datelor companiei, cele mai solicitate produse de către clienții Rottaprint în 2019 au fost: etichetele autoadezive, capacele de aluminiu și etichetele fabricate din folie termocontractibilă. În ceea ce privește topul industriilor pentru care producătorul român a livrat anul trecut, acesta este condus de industria alimentară și a băuturilor răcoritoare, urmată de vinuri și industria de retail.
Rottaprint, tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile, pe piață de 29 ani, are sediul în Apahida, județul Cluj, deține 4 centre logistice în România (Timișoara, Brașov, Ilfov, Pașcani) și 2 centre logistice în Ungaria și Germania, în care lucrează peste 270 de angajați. În 2019, Rottaprint a livrat produse în 11 țări din Europa, Asia și Statele Unite ale Americii.