Startup-ul spaniol Glovo, operatorul platformei omonime de livrări rapide la domiciliu, a cărui intrare în România a fost anunțată în premieră de Profit.ro, a primit o nouă investiție, de 150 de milioane de euro. După această nouă rundă de finanțare, startup-ul intră în rândul așa-numiților unicorni, companii evaluate la peste 1 miliard de dolari.
În spatele celei mai recente investiții se află vehicului de investiții Mubadala din Abu Dhabi. Până acum, Glovo a atras investiții totale în valoare de 488 de milioane de dolari.
CITEȘTE ȘI Ministrul Finanțelor, după dublarea alocațiilor: Deficitul bugetar de 3,6% pentru 2020 nu va fi depășit. Soluțiile sunt tăieri de cheltuieli sau venituri mai mariAplicația a fost lansată pe piața din România în luna mai 2018. Până la acest moment, în România, circa 5,2 milioane de produse au fost comandate prin intermediul aplicației. Restaurante, Supermarket și Curier Rapid sunt categoriile din care s-au plasat cele mai multe comenzi.
Compania operează, pe plan local, în București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Craiova, Constanța, Sibiu și Ploiești.
Glovo operează în toate marile capitale din Europa și EMEA, precum Roma, Madrid, Paris, Kiev, Nairobi, ca și în 9 țări din America de Sud precum Peru, Argentina, Ecuador și Panama, fiind prezent în peste 257 de orașe din 33 de state.