Spotify a trecut pragul de 144 de milioane de abonați, însă a înregistrat pierderi de vânzări și venituri în al treilea trimestru

Spotify a trecut pragul de 144 de milioane de abonați, însă a înregistrat pierderi de vânzări și venituri în al treilea trimestru
scris 29 oct 2020

Serviciul de streaming Spotify a trecut pragul de 144 de milioane de abonați, însă a înregistrat pierderi de vânzări și venituri în al treilea trimestru al anului, astfel că acțiunile au scăzut joi, relatează Variety.

Spotify a continuat trendul ascendent privind numărul de abonați și conținutul. Daniel Ek, CEO și co-fondator, a explicat joi că prețul aplicației ar putea crește, însă, în contextul pandemiei, acest lucru nu se va întâmpla curând, scrie News.ro.

Urmărește-ne și pe Google News
Wizz Air deschide o nouă bază în România CITEȘTE ȘI Wizz Air deschide o nouă bază în România
Evenimente

28 noiembrie - Profit Financial.forum

Gigantul de streaming a pierdut echivalentul a 68 de cenți pe acțiune în cel mai recent trimestru la vânzări de 2,31 de miliarde de dolari. Analiștii se așteptau să piardă 61 de cenți la vânzări de 2,36 de miliarde de dolari. În același trimestru, anul trecut, câștigul era de 40 de cenți pe acțiune la vânzări de 1,93 de miliarde de dolari.

Cel mai recent trimestru încheiat a însemnat o creștere cu 6 milioane de abonați.

Numărul total al utilizatorilor activi lunar pe Spotify este de 320 de milioane, cu 29% mai mult față de toamna anului trecut.

Ek a subliniat că veniturile din publicitate au fost mai bune decât se aștepta, în creștere față de al doilea trimestru al anului.

Compania a lansat recent serviciul în Rusia și alte 12 teritorii din regiune.

Spotify anticipează pierderi de 84 de milioane de dolari la vânzări de 2,46 miliarde de dolari, în al patrulea trimestru al anului.

Ek a mai spus joi că peste 1 miliard de euro au fost plătiți, în fiecare trimestru din 2020, deținătorilor drepturilor de autor. „Sunt mândru să spun că suntem pe cale să plătim un alt miliard plus de euro în trimestrul al patrulea”, a adăugat el.

Lansările muzicale pe platformă au crescut cu 13% față de trimestrul anterior, iar podcasturile, cu peste 20%.

viewscnt
Afla mai multe despre
spotify
abonati