Snap a pierdut peste un sfert din valoarea de piață după publicarea raportului trimestrial

Snap a pierdut peste un sfert din valoarea de piață după publicarea raportului trimestrial
Andra Oprescu
Andra Oprescu
scris 21 oct 2022
Raportul trimestrial al Snap a inclus niște previziuni atât de pesimiste încât compania a pierdut, înainte de deschiderea tranzacțiilor de vineri, mai mult de un sfert din valoarea sa de piață. 
 
Urmărește-ne și pe Google News
Acțiunile Snap s-au prăbușit cu 27% în tranzacțiile pre-market și sunt e cale să deschidă sub 8 dolari/unitate, după ce joi au închis la 10,86 dolari, înainte de publicarea rezultatelor. O pierdere trimestrială netă mai mică decât se așteptau analiștii - 22 de cenți pe acțiune față de cei 24 de cenți estimați - nu a fost suficientă pentru a susține prețul acțiunilor, potrivit MarketWatch. Previziunile sumbre au tras puternic în jos titlurile companiei.
Renault Group anunță creșterea veniturilor în trimestrul 3, pe fondul scăderilor vânzărilor mărcii Renault și a creșterilor Dacia CITEȘTE ȘI Renault Group anunță creșterea veniturilor în trimestrul 3, pe fondul scăderilor vânzărilor mărcii Renault și a creșterilor Dacia

Grupul a declarat că se așteaptă ca veniturile din trimestrul al patrulea să fie neschimbate față de cele de anul trecut, subliniind tendința de încetinire a veniturilor din publicitate. 

O încetinire a activității de publicitate este o veste proastă deoarece compania se bazează pe această activitate pentru o mare parte din veniturile sale. Pesimismul se răspândește către toate acțiunile companiilor din social media, Meta Platforms, Pinterest și Twitter fiind toate în scădere. La declin contribuie și intenția lui Elon Musk de a da afară 75% din angajații Twitter, dar intenția autorătăților americane de a investiga tranzacția prin care miliardarul ar urma să preia platforma.
 
Problema veniturilor din publicitate este o dovadă a unor probleme macroeconomice mai mari, iar atenția investitorilor este îndreptată spre riscul unei recesiuni.
 
viewscnt
Afla mai multe despre
snap
twitter
musk
actiuni
venituri publicitate